InsaneHero's Ford Mustang's [Mega-Update 28 juli !]

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
caprigek
Berichten: 1366
Lid geworden op: do 11 aug 2005 21:36
Locatie: almere

Bericht door caprigek »

maar dit zijn amerikaanse collectors items

de meeste zul je niet of nooit in nederland tegenkomen daar deze ALLEEN door verzamelaars naar nederland gehaald worden

daarom houd ik alles wat in verpakking zit ook in verpakking
you never know

groet caprigek
all objects in the mirror will be soon





dissapear
InsaneHero86
Berichten: 38
Lid geworden op: do 01 jun 2006 17:34
Locatie: Tilburg

Bericht door InsaneHero86 »

@caprigek: dat is inderdaad de keerzijde. Helaas valt er niets meer aan te veranderen.
Toolshed
Berichten: 37
Lid geworden op: wo 15 jun 2005 00:35
Locatie: Izegem / Gent

Bericht door Toolshed »

Wat een zever zeg, men koopt toch modellen om naar te kijken en niet om ze in hun verpakking te laten.
De juiste keuze InsaneHero!
Gebruikersavatar
caprigek
Berichten: 1366
Lid geworden op: do 11 aug 2005 21:36
Locatie: almere

Bericht door caprigek »

Toolshed schreef:Wat een zever zeg, men koopt toch modellen om naar te kijken en niet om ze in hun verpakking te laten.
De juiste keuze InsaneHero!


ben ik een gedeelte met je eens

maar voor somige modellen is het mischien toch verstandiger om in de verpakking te laten

maar das ieder voor zich denk ik

zijn wel schitterende modellen hoor

groet caprigek
all objects in the mirror will be soon





dissapear
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Doet me denken aan een BBC special over treintjes en die nooit laten rondrijden.

Een Dinky Toy met opriginele verpakking gaat 3x zo duur over de toonbank, maar persoonlijk ben ik het eens met InsaneHero. Het mooiste van verzamelen is bezit en niet de waarde die mijn verzameling vertegenwoordigd.
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14084
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Mooi aanwinsten :thump_up: Ben het helemaal met je eens betreft de verpakking. Als je geld wilt verdienen moeten mensen maar gaan beleggen :mrgreen: Een modelauto hoor je van alle kanten te kunnen aanschouwen vasthouden en openmaken uiteraard :thump_up:
InsaneHero86
Berichten: 38
Lid geworden op: do 01 jun 2006 17:34
Locatie: Tilburg

Bericht door InsaneHero86 »

Nog even een toevoeging, als de verpakking eraf kan zonder deze kapot te maken, bewaar ik die uiteraard wel. Dit geldt dan natuurlijk voor de wat grotere modellen. Maar om nou die blisters te gaan bewaren... (heb je toch niets aan als de auto er al uit is).
Plaats reactie