Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Hoewel de 355 challenge op zich een hele mooie auto is, ben ik absoluut geen fan van Mattel's "racevuil". Verpest het model een beetje naar mijn mening. Mara ieder z'n ding
hanzjepanzje schreef:Hoewel de 355 challenge op zich een hele mooie auto is, ben ik absoluut geen fan van Mattel's "racevuil". Verpest het model een beetje naar mijn mening. Mara ieder z'n ding
Ik heb de 355 berlinetta en spider al daarom wou ik deze erbij hebben en op zijn tijd ook nog een keer een betaalbare 355GTS....
Dit kan ik bij mijn 360 serie zetten daar heb ik namelijk de challenge, coupe, spider en stradalle versie van dus daarom eigenlijk deze aankoop, maar ook gewoon omdat ik hem mooi vind...
De volgende aanwinst is de Ferrari F50 Spider van Bburago
En dit wou ik jullie ook nog even laten zien. Deze zomer in Spanje waren we bij een oom van mijn vriendin, en een vriend van deze oomhad toevallig deze wagen in bezit
Eerst erin zitten voor een foto en daarna een rondje gereden in deze auto, wat een machtige wagen en wat een mooi moment....
Het zijn trouwens fotos van fotos dus daarom niet zo scherp...