Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Wat een schitterende wagen! Vind de DB9 de mooiste wagen die momenteel geproduceert wordt en hetzelfde geldt voor de DBR9. Wat een lijn! Wat betreft de Vipers... de moderne kan toch absoluut niet tippen aan de "klassieke". Hele gave update!
Blijft een dik ding. De oranje is de beste kleur voor hem. Nu ik erover nadenk, dat is de enige kleur voor een LM toch? Hoe dan ook, goed gekozen van Mclaren en van jou!
hanzjepanzje schreef:Blijft een dik ding. De oranje is de beste kleur voor hem. Nu ik erover nadenk, dat is de enige kleur voor een LM toch? Hoe dan ook, goed gekozen van Mclaren en van jou!
Er zijn er ook twee zwarte, in het bezit van de Sultan Van Brunei.
Maar Papaya Orange is inderdaad de mooiste kleur.
Ik tel de sultan nooit mee met z'n rariteiten... Waarom zou je ook zwart kiezen, daar valt het halve lijnenspel mee weg! Hoe dan ook ik zou sowieso de oranje kiezen, zowel in het echt als model