Ben wel benieuwd wat Alonso volgend jaar met een onbetrouwbare partner laat zien.
Ps. Een Koeman is geen Hiddink. Dat zegt genoeg?

Heb ik wat gemist? Heeft PSV alsnog een doelpunt gescoord dan?Dimage schreef: Het is tenslotte nog steeds niet gespeelt, in sport kunnen de gekste dingen gebeuren (kijk maar naar PSV van vandaag).
je zou toch haast zeggen dat het ten koste moet gaan van de koeling... maar schijnbaar maakt het voor de achterwielen niet uit.. natuurlijk dat deze minder te verduren krijgen.... maar toch..Markopolo schreef:Die afgedekte velgen vond ik wel grappig om te zien, weer iets uit de DTM "geleend"
www.dtm.de/fotos/2004-10-01/2004-10-01-071.jpg
Markopolo schreef:Ik weet ook niet of het veel voordelen heeft op een F1 wagen, bij een DTM wagen zorgde het er i.i.g. voor dat de luchtstroom langs de auto loopt en niet via de velgen weer weerstand kreeg, ik zeg kreeg want nu kom ik het ook niet zo vaak meer tegen
Stond jij vooraan toen ze de rode brillen uitdeelden? In China is beide keren MS gewoon NIET gefinished hoor, in schril contrast met de 14 races die MS gewoon wel won in bv 2004.F1-Racer schreef:ik weet niet in welke wereld somige leven maar wie zecht dat ferrari en vooral schumacher nooit iets heeft gehaald in komende race's is wel mis.
vooral monza is het circuit van ferrari bijna de laatste jaren altijd 1 en 2
Japan ook een circuit voor ferrari
China is ook niet mis voor ferrari het eerste jaar door ferrari gewonnen meen ik.
dus mensen niet te werk gaan op vorig sezoen want toen was ferrari nergens helaas.
Massa mag alleen eerste worden als hij niet direct voor Ms rijdt. Dus als Massa 1e wordt op Monza dan kan MS maximaal 3de worden. 1 keer derde en 3 keer eerste maakt 36 punten. Alonso dan 1 keer 2de en 3 keer 3de maakt 26 punten. Komt de stand uit op 134 tegen 132 in het voordeel van Alonso.F1-Racer schreef: Massa zal in brazilie winnen - schumacher italie- china en japan