Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
ik heb de laatste detail erop gezet. Het was de kentekenplaat. Vleugel.
Helaas kon ik geen dunnen witte stift vinden. Dus met de dunste marker gedaan. En ja zenuwachtig dus bibber bibber, maar de eigenaar was er helemaal blij mee. Vond het zeker leuk om te doen, maar nooit een autoart meer.
Heel mooi gedaan alleen had ik voor het nummerbord en de spoiler toch stickertjes gemaakt als dat mogelijk was. Toch iets netter dan de stift... Maar hartstikke knap gedaan!!
kwiebje schreef:Heel mooi gedaan alleen had ik voor het nummerbord en de spoiler toch stickertjes gemaakt als dat mogelijk was. Toch iets netter dan de stift... Maar hartstikke knap gedaan!!
Daar heb je gelijk in allee weet ik niet hoe en waar ik dat kan laten doen?
Ben het inderdaad helemaal met de voorgangers eens. De witte letters zijn nu een smet op je werkelijk schitterende wagen Denk inderdaad net als Tom zegt gewoon even uitprinten op foto papier en anders kun je misschien wel hulp vragen bij special-modelcars of Curbstone om er Decals van te laten maken. Geeft waarschijnlijk nog een mooier effect
Ricardo schreef:Ben het inderdaad helemaal met de voorgangers eens. De witte letters zijn nu een smet op je werkelijk schitterende wagen Denk inderdaad net als Tom zegt gewoon even uitprinten op foto papier en anders kun je misschien wel hulp vragen bij special-modelcars of Curbstone om er Decals van te laten maken. Geeft waarschijnlijk nog een mooier effect
Dank je wel ik zal vragen of zij decals ervoor kunnen maken. Iedereen zeker bedankt voor jullie commentaar en het bekijken van de model.