Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
gele band kun je zo maken van gele isolatietape...
mijne is origineel
de orde van de dag! toen ik mijn vitrines bij een van de partners ging halen zag ik de auto staan die ik de vorige week ook al zag en eigenlijk verliefd op ben geworden.
Heb me niet kunnen weerhouden om hem te kopen, wat een ongelooflijk mooi model! helemaal super!
Foto's (met beetje wazige verlichting, is donker hier en maak normaal de foto's met daglicht)
Ik geniet na nu ik de foto's nog bekijk
Even een zijsprongetje, maar meteen vulling voor de vitrines (die trouwens wel vol kunnen hoor:P )
Alleen had de DBR9 een vreemd stickertje achter de achterruit... Dus heb een sealed auto ge-unsealed en de boel opengeschroefd.
Heb maar meteen wat foto's geschoten zodat jullie een DBR9 zien op een niet gebruikelijke manier...
Een hele hoop Ferrari's 1:18 en een bescheiden berg Hotwheels...
Super! Voor dit dit model kan ik je vergeven dat je van Ferrari bent afgestapt. Echt schitterend. De foto's vind ik overigens ook heel mooi, lekker donker!
Ferrari Testarossa Elite- hotwheels
Foto's van de elite TR, en ook versus zijn oudere broertje van Bburago!
Versus de bburago versie (die ik al jaaaaaren heb)
Best veel verschil, nu nog even bedenken wat er met de Bburago gaat gebeuren.
onlangs ook nog twee nieuwe vitrines gekocht en daardoor weer plek gemaakt
De foto's doen de vitrines geen recht, ze zijn heel licht van acrylglas en erg transparant. de modellen zijn erg goed zichtbaar hierin!
Een hele hoop Ferrari's 1:18 en een bescheiden berg Hotwheels...