modelcarcenter.com

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Opel-DTM

Bericht door Opel-DTM »

fobie schreef:[..]
Die actie is al een tijdje gedaan.Was 10 % op de volgende aankoop.Die is om de één of andere reden opeens van de site verdwenen.Eerst een actie beginnen en dan opeens zonder boe of ba dit stoppen.Volgende week bel ik hen op en we horen wel.
Niet eens even een mailtje over gehad... Dus je tegoed gebruiken kan dan niet meer :thump_down:
Zelfde geldt voor de nieuwsbrief, die krijg je pas als de aanbiedingen bijna weg zijn... dus pas weken later :?
fobie
Schaal: 1:18

Bericht door fobie »

Mail gekregen dat hij het pakket vandaag nog eens zal verzenden.Nog eens?????Heb gemaild of het pakket effectief verzonden is maar nog géén reactie.
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Mod-edit En ik stel voor dat we onze klachten bij de desbetreffende winkel, pb of mail houden, en niet zonder reden gaan lopen schelden, graag wat normaler reageren en een duidelijk verhaal voorleggen :!:
duifje

Bericht door duifje »

Hallo
Sorry dat ik mij even heb laten gaan maar er mensen die onredelijk vind .
Dit eerst ik help even mee omdat er bij de familie van deze winkel
Iemand ernstig ziek is en de eigenaar veel in het ziekenhuis is bij de zieke
Er moeten tussen de 20 en 50 pakketjes verstuurd worden
En dan worden er natuurlijk fouten gemaakt dat is eenmaal zo
En die fouten worden dan opgelost
Bij deze klant was het zo dat er een auto niet opgestuurd was
Na gebeld te hebben en dus in overleg de auto die betaald was
Erbij gedaan en een gratis ford focus 1/18 gratis erbij gedaan ik dacht netjes opgelost ?
Maar ik kijk op het forum en ik zie geklaag toen zakte letterlijk en figuurlijk mijn broek af

Hoe gaat het bij deze winkel
Je kunt eenvoudig bestellen op rekening dus betalen na dat je tevreden bent

Als er wat fout gaat word er altijd geprobeerd een oplossing te zoeken

Ik ben niet iemand die daar werkt maar help nu even mee

Nogmaals Sorry Sorry :worshippy: :worshippy:
Opel-DTM

Bericht door Opel-DTM »

motorhead schreef:volgens mij is er al een topic over modelcarcenter waar een slotje op gezet is, lijkt me voor herhaling vatbaar !
Daar ben ik het niet mee eens... maar ja dat was wel te verwachten :roll:
Het is en blijft een geregistreerde winkel/verkoper.
Dat deze onder de prijs verkoopt klopt ook niet (meer)...
De prijzen zijn over het algemeen gemiddeld te noemen.
Hier en daar hebben ze een leuke aanbieding :thump_up:

Trouwens heeft sluiten dan nog weinig zin, er komen steeds meer nieuwe leden bij... en zoals nu ook is gebeurd komt er zo opnieuw een topic over.
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Gaat wel weer lekker Offtopic op deze manier. Maar ben het wel met Opel-DTM eens om eerlijk te zijn. :thump_up: Waarom zouden we het topic moeten sluiten :?: Iedereen geeft z'n ervaring over een legale winkel.
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Dit eerst ik help even mee omdat er bij de familie van deze winkel
Iemand ernstig ziek is en de eigenaar veel in het ziekenhuis is bij de zieke
Er moeten tussen de 20 en 50 pakketjes verstuurd worden
En dan worden er natuurlijk fouten gemaakt dat is eenmaal zo
Welgemeend beterschap voor alle betrokkenen :!:

Misschien een suggestie om op de site even een korte mededeling te plaatsen, zodat mensen weten waardoor de vertraging optreedt, denk dat je daarmee op een stuk meer begrip van je klandizie kunt rekenen :thump_up:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
fobie

Bericht door fobie »

1:Ik heb NOOIT telefonisch contact gehad met mcc
2:Mcc mailde me na de tweede bestelling dat het pakket al tweemaal opgestuurd werd en dat ze het nog eens opsturen dus de derde maal is het toegekomen.Waarom zijn de vorige twee nooit aangekomen.Waarschijnlijk NOOIT opgestuurd.Eerlijkheid tegenover de klant!!!!!!!!!!
3:Duifje is geen familie of medewerker van mcc alhoewel hij gegevens over mij gekregen(mijn naam want hij schrijft deze neer op het forum) heeft en over welke modelauto het gaat(Focus).Sedert wanneer mag een winkel gegevens van klanten doorgeven aan VREEMDEN ZONDER DE UITDRUKKELIJKE TOESTEMMING VAN DE KLANT. Mijn reknr. heeft hij waarschijnlijk ook meegekregen .Hier gaan ze zwaar in de fout.Inbreuk op de privacy.Is strafbaar.Ben ik dankzij een forumlid te weten gekomen.
Misschien overwegen om klacht neer te leggen.Bewijzen zijn er genoeg.
4:Ik heb een Focus Portugal BETAALD en een Focus safari gekregen.Ik heb deze dus niet gratis gekregen.
5:De geleverde modelauto is de VERKEERDE.Donderdag gemaild naar mcc maar weer GEEN reactie.Zal weer een bestelling moeten plaatsen als ik wil dat ze reageren.Vrijdag het pakket teruggestuurd naar mcc met een vriendelijk briefje of ze de JUISTE willen opsturen.De Portugal heb ik besteld,de Safari staat zelfs niet op de website.
6:Ik koop ieder jaat zo'n 50 miniaturen,meestal on-line.Het laatste jaar heb ik maar met twee internetshops problemen mogen ondervinden:mmc en modelautos4you.Staat ook op dit forum de ervaringen met de tweede shop.Als het positief is dan zeg ik het ,andersom ook.
7:Iedereen moet voor zich zelf uitmaken of hij of zij hier iets koopt.De topic gaat over de ervaringen met de winkel.Ik heb mijn ervaringen op het forum gezet en ik werd tot drie maal toe uitgemaakt voor k*tbelg.Waarom?Omdat ik het abnormaal vind dat een bestelling die een maand betaald is nog niet geleverd is?
Dat had ik niet verwacht.Wat duifje betreft :Kijk eens hoeveel berichten hij plaatste het laatste jaar ?Hoeveel gaan er over mcc?Hij heeft niks maar dan ook niks te maken met deze winkel.Laat me niet lachen.Bij iedere post die hij hier neerzet maakt hij reclame voor de site waar je veilig kan kopen op rekening. Ik weet één ding zeker:koop bij de partners.Ben je zeker van de goeie service en ze beantwoorden je mails en ze blijven vriendelijk.
Deze winkel is al teveel het gepreksonderwerp geweest de laatste dagen.Trek je conclusies!!!!!!
Van mij mag hier een groot slot op zoals op de vorige topic over deze zaak.
Lexusfreak

Bericht door Lexusfreak »

Omdat 1 persoon er problemen mee heeft gehad moet er direct een slot op?

ik heb er trouwens nooit problemen mee gehad.
Lexusfreak

Ik wacht al een week op een schaalmodel, mischien nog wel wat kort maar de eerdere bestellingen waren redelijk snel.
ik had trouwens onder rembours laten verzenden.
RvO

Bericht door RvO »

Ik heb bij deze winkel laatst een BMW M5 van Kyosho besteld. Eerst moest ik bellen om een bevestigingsmail van m'n bestelling. Ze reageren gewoon niet op je mail. Vervolgens kreeg ik vrij snel het mailtje en heb ik betaald. Daarna weer geen reactie, dus ik bellen. Ze zouden het de volgende dag opsturen. Na een week had ik het pakketje nog niet ontvangen en na wéér een telefoontje bleek dat ze het niet opgestuurd hadden. Ze zouden het de volgende dag versturen. Uiteindelijk kreeg ik dit mailtje:
Hallo
Tot onze spijt is de bmw twee keer terug gekomen en is hij stuk en hebben wij geen tweede meer
En daarom hebben wij uw geld erug gestort sorry voor het ongemak

Groeten Team modelcarcenter
Ik snap niet waarom het model 2 keer is teruggestuurd. Ik heb mijn adres goed ingevult (heb ik nog gecheckt). En als ie nu stuk is hebben ze 'm dus blijkbaar ook niet goed verpakt. De winkel heeft vaak mooie aanbiedingen, maar de service is dermate slecht om er nogmaals een bestelling te doen.
Opel-DTM

Bericht door Opel-DTM »

Ik heb er van het weekend weer wat bestel... veilig op rekening.
Heb vrijwel direct een bevestigingsmail gehad, en hoop in de loop vd week de modellen te ontvangen.

Tot nu toe heb ik geen problemen met ze gehad, en voorzie ze nu ook niet.
fobie

Bericht door fobie »

Lexusfreak schreef:

Ik wacht al een week op een schaalmodel, mischien nog wel wat kort maar de eerdere bestellingen waren redelijk snel.
ik had trouwens onder rembours laten verzenden.
Is uw model al binnen?
Lexusfreak

fobie schreef:[..]
Is uw model al binnen?
3 uurtjes na dat bericht kreeg ik hem, perfect verpakt met die schuimpjes oude kranten etc.etc.
RvO

Bericht door RvO »

Ricardo schreef:Lijkt erop dat ze het model gewoon niet op voorraad hebben gehad en met deze smoes er een leuk verhaal om heen draaien :naughty:
Hier zat ik ook aan te denken ja, maar die meneer zij aan de telefoon dat ze 'm al apart hadden gezet ofzoiets. Dat die dan zo ver gaat met een smoes... ik weet 't niet. :|
Lexusfreak schreef:3 uurtjes na dat bericht kreeg ik hem, perfect verpakt met die schuimpjes oude kranten etc.etc.
me = jaloers :drool:

Ik heb zojuist wel netjes m'n geld teruggekregen, zonder daar over op te hoeven bellen. :worshippy:
Plaats reactie