2 x nieuw, Ferrari 250 TR LM '60, Heco & Ferrari 333 SP, BBR, LM '98.

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ferrari10flrb
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ferrari10flrb »

hanzjepanzje schreef:Ik denk dat het er maar net om gaat wat je ervoor over hebt. Persoonlijk zou ik voor Redline gaan. De middenweg zeg maar...
Ook toevallig bekend met het merk Spark?
Ferrari10flrb
Contacteer:

Ferrari's 550 Maranello GTS 2003/333 SP 1998

De kogels zijn door de kerk:

Via Ebay:

Ferrari 550 Maranello GTS, Le Mans winnaar GT klasse 2003 met oa Peter Kox. Van Looksmart 1/43.

[img][img]http://img139.imageshack.us/img139/3827/550rb8.th.jpg[/img][/img]

Ferrari 333 SP, Le Mans winnaar LMP 1 klasse 1998, van Minichamps 1/43.

[img][img]http://img228.imageshack.us/img228/8189/333km2.th.jpg[/img][/img]
Ferrari10flrb
Contacteer:

Update collectie/Een overvolle vitrine

Bijdeze even een update en wat leven brengen in de Ferrari 1/43 scene :)
Erg druk met verhuizen momenteel en ja er komt een Ferrari kamer in het nieuwe huis met een nieuwe grotere vitrine. De huidige staat namelijk stamp vol.

Inmiddels heb ik de Ferrari 333 SP binnen: winnaar Le Mans LMP 1 klasse in 1998. Gekozen voor Minichamps. Mooi model, carroserie erg mooi gedetailleerd net als de decals. Interieur en onderkant toch wat teleurstellend.

Afbeelding[/img] Afbeelding[/img] Afbeelding[/img]

Ook in nieuw in de Le Mans serie: Ferrari 275 GTB, winnaar van de GT klasse in 1966.
Afbeelding[/img]Afbeelding[/img]

Nieuw in de Formule 1 serie: F2004 van Schumacher:
Afbeelding[/img]Afbeelding[/img]

De Hotwheels modellen worden steeds beter, alleen ze kunnen nog niet tippen aan de Minichamps, helaas. Mocht Schumi weer wereldkampioen worden dan wordt het wel erg druk met Hotwheels.

Weet iemand waarom de F2003 van Hotwheels zou moeilijk te vinden is?

Tot zover even het nieuws in de verzameling.
Ik wacht nog met smart op de Ferrari 550 Maranello GTS uit 2003 van Looksmart (oa met Peter Kox achter het stuur) Maar de Duitse post is niet zo snel blijkbaar.

Daarnaast te verwachten: 330 P4 1967 (Bang), 330 LMB 1963 (Jolly), 365 P2 1965 (Best).

Een overvolle collectie:
Mijn huidige vitrine staat een beetje erg vol. Deze heb ik ooit eens gekregen, geloof in 1992/1993 van een ex vriendin. Het wordt dus hoog tijd om deze te vervangen, ben me inmiddels druk aan het oriënteren. Ga ook nog eens verhuizen binnenkort en heb een kamer opgeëist (na enige discussie, want de muren worden rood met een groot Ferrari embleem).

De volle vitrine:
Afbeelding[/img]AfbeeldingAfbeelding[/img]Afbeelding[/img]
Afbeelding[/img]AfbeeldingAfbeelding[/img]Afbeelding[/img]
JurrienK
Contacteer:

Bericht door JurrienK »

Hele mooie nieuwe modellen, en prachtige vitrines :thump_up: :thump_up:

Alleen volgende keer kan je misschien beter eerst even je foto's tot 640x480 verkleinen, dan kun je ze hier gewoon, niet als thumbnail, op het forum posten. Kijkt voor ons even wat betern, en de foto's duren dan ook niet zo lang om te downloaden op Imagshack. Nu is het nog redelijk rustig, maar anders kan het wel eens een minuut duren voordat één van jouw foto's compleet te zien is.
Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
Ferrari10flrb
Contacteer:

JurrienK schreef:Hele mooie nieuwe modellen, en prachtige vitrines :thump_up: :thump_up:

Alleen volgende keer kan je misschien beter eerst even je foto's tot 640x480 verkleinen, dan kun je ze hier gewoon, niet als thumbnail, op het forum posten. Kijkt voor ons even wat betern, en de foto's duren dan ook niet zo lang om te downloaden op Imagshack. Nu is het nog redelijk rustig, maar anders kan het wel eens een minuut duren voordat één van jouw foto's compleet te zien is.
Bedankt voor je compliment en de tip!
vivado ferrari collection
Contacteer:

Bericht door vivado ferrari collection »

Mooie Collectie! Een eigen Ferrari kamer is ideaal natuurlijk! Ik ben benieuwd naar je toekomstige modellen (en kamer,natuurlijk!)

Succes!

Vincenzo :thump_up:
Ferrari10flrb
Contacteer:

vivado ferrari collection schreef:Mooie Collectie! Een eigen Ferrari kamer is ideaal natuurlijk! Ik ben benieuwd naar je toekomstige modellen (en kamer,natuurlijk!)

Succes!

Vincenzo :thump_up:
Gracie! Ik hou je op de hoogte!
hanzjepanzje

Bericht door hanzjepanzje »

Schitterende wagens. Ik hoop je voorbeeld ooit te volgen en ook een dergelijke 1:43 verzameling te hebben..
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
Ferrari10flrb
Contacteer:

hanzjepanzje schreef:Schitterende wagens. Ik hoop je voorbeeld ooit te volgen en ook een dergelijke 1:43 verzameling te hebben..
Thanks, het is momenteel wel een verslaving aan het worden. Mijn vriendin wil me een Ebay quotum opleggen. Net even boos geworden op de duitse leverancier :evil: van de Looksmart Maranello 550 GTS. 2 weken geleden al besteld tegelijk met de 333 SP. Alleen de 333 SP moest uit Hong Kong komen, maar die was er binnen een week. De Duitser had als excuus dat ik de Pay Pal toeslag niet betaald had. Had hij me wel eens mogen vertellen :evil: Moet er notabene zelf achteraan bellen.
De positieve feedback op Ebay kan hij wel vergeten.

Is Looksmart enigszins verbonden met Redline???
Ferrari10flrb
Contacteer:

Update

Update van de collectie:

Ferrari 250 GTO 1964 van Jouef (de lelijkste ferrari ooit :) hopelijk beledig ik nu niemand, tegen een bijzondere lage prijs. :mrgreen:

Ferrari 330 P4 1967, van BANG ook tegen een spotprijsje.

En als klapper op de vuurpijl:

:thump_up: Ferrari 550 Maranello GTS 2003 van Looksmart (GT klasse winnaar Le Mans 2003, met oa Peter Kox) Echt een schitterend model!!! :thump_up: :P :drool:

Fotos volgen dit weekend.

VRAAG: Is het bij de Maranello GTS van Looksmart gebruikelijk dat de spoiler er los verpakt bijgeleverd wordt?? Het lijkt er niet op dat de spoiler is afgebroken.

Na het weekend nog meer updates. (mijn vriendin praat momenteel even niet meer met me)
Erikderaaf
Schaal: 1:18

Bericht door Erikderaaf »

mooie collectie!

mag ik vragen wat er in de vitrine zit, is dat een verlichtingsunit of zoiets?
Een hele hoop Ferrari's 1:18 en een bescheiden berg Hotwheels...
Schumi28
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Ferrari10flrb schreef:De Duitser had als excuus dat ik de Pay Pal toeslag niet betaald had. Had hij me wel eens mogen vertellen :evil: Moet er notabene zelf achteraan bellen.
De positieve feedback op Ebay kan hij wel vergeten.

Is Looksmart enigszins verbonden met Redline???
Officieel mag men de paypalkosten niet eens doorberekenen aan de verkoper. Dat staat zelfs op eBay in de regels, maar wat doe je eraan :|
Ferrari10flrb schreef:VRAAG: Is het bij de Maranello GTS van Looksmart gebruikelijk dat de spoiler er los verpakt bijgeleverd wordt?? Het lijkt er niet op dat de spoiler is afgebroken.

Na het weekend nog meer updates. (mijn vriendin praat momenteel even niet meer met me)
Op eBay heb ik meermaals gezien dat de spoiler los verpakt werd, ik denk dat dit speciaal voor transport is zodat deze er niet aframmelt

Misschien een bosje bloemen voor de vriendin :angel: :mrgreen:

En je hebt een schitterende collectie :thump_up:
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
Frans
Contacteer:

Bericht door Frans »

Mooie verzameling, een verzameling naar mijn hart :thump_up:
Afbeelding

Forza Ferrari
Ferrari10flrb
Contacteer:

Looksmart Maranello

Erikderaaf schreef:mooie collectie!

mag ik vragen wat er in de vitrine zit, is dat een verlichtingsunit of zoiets?
Ja, dat is idd een verlichtingsunit. De unit kun je aan de glasplaat vastklemmen.
In de woonkamer, licht uit en alleen de vitrineverlichting aan! Is helemaal geweldig. Alleen de vitrine is helemaal vol. Er komt een nieuwe, ben me al aan het oriënteren. nnToegevoegd na 2 minuten:nn
Schumi28 schreef:[..]

Op eBay heb ik meermaals gezien dat de spoiler los verpakt werd, ik denk dat dit speciaal voor transport is zodat deze er niet aframmelt

Misschien een bosje bloemen voor de vriendin :angel: :mrgreen:

En je hebt een schitterende collectie :thump_up:
Bedankt voor je complimenten. De spoiler is er inmiddels opgeplakt. En als de camera weer in huis is dan komen de foto's.

Bos bloemen is inmiddels gekocht. En zelfs mijn vriendin kon zien dat de Looksmart Maranello toch wel bijzonder is.
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D zeer zeer mooi ,al ben ik nog geen ferrari fan ,kan nog komen als kimi naar ferrari zou gaan ,dat weten we morgen avond :mrgreen: :whistle:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie