Timo911 schreef:Ben ook verre van een Schumacher-fan, maar hij is nu eenmaal een van de beste allertijden.
Veel cijfers spreken voor zich en gaan idd nooit veranderd worden..
Vertekende beelden zijn het gewoon, records, sommige ja, die zijn het opschrijven waard, maar om nu het record te hebben van het langste aan de leiding te hebben gereden

"Kijk Schumacher heeft langer aan de leiding gereden dan Senna"

ja duh, Senna is dood, die zal er geen km. meer bij rijden.
Ook veranderd het aantal circuit's door de jaren heen, waardoor de kans dat je meer km's aan de leiding kan rijden steeds groter wordt, bull-shit records dus.
Tennis is toch wel een rare vergelijking, daar komt het echt op het poppetje op aan, bij de F1 moet het poppetje eerst in een goede auto zitten wil het kunnen presteren, en dan gaan de mannen zich van de jongens onderscheiden
1) hij heeft een palmares om U tegen te zeggen ( binnen 10, 20, 30 jaar weet bijna niemand nog op welke manier hij aan sommige titels is gekomen )
Hopelijk haal ik de 58 nog
Teamorders ruleren, ze worden in alle takken van autosport toegepast, want teams winnen er titels mee
100% mee eens, we schijven DTM 2004, Mercedes heeft Paffett en Albers onder de vleugels maar weet niet goed wie nu de meeste steun te geven, met als resultaat dat Ekström toen in de Audi er met de titel vandoor ging
Aangezien je Fangio, Clarck en Ascari zelf nooit hebt zien rijden, vind ik dat ook maar een kul uitspraak, van horen en zeggen... tsja, of videobanden..

Me neefje van 2 heeft Schumacher ook nooit echt zien rijden, maar wordt met de paplepel door zijn vader ermee ingegoten, dus kunnen we Schumacher ook wegstrepen
Ik hoop echt, yep echt dat er bij de laatste race Schumacher - Alonso 1 punt verschil zit in het voordeel van Schumacher en dat Alonso in de race zelf met een Speedy Gonzales motor op de Duitser afstormd, dan kunnen we zien of Oberweltdinges een echt is