Het Michael Schumacher stopt ermee topic.!!!!

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Kijken hoe ik de cijfers dusdanig kan manipuleren dat Fangio een GP won in 1992 :think:
Het wordt hier ook met de dag gekker :mrgreen:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Dimage

Bericht door Dimage »

Wanneer je toch bezig bent, weet ik ook nog wel wat voetbaluitslagen die je dan alsnog kan wijzigen. :wink:

Helaas, je kunt l*llen als Brugman maar de geschiedenisboeken zullen desondanks toch niet gewijzigd worden in jouw voordeel. :P

Je zal het ermee moeten doen en je levenlang tegen die Schumacher cijfertjes aan moeten kijken waar jij het niet mee eens bent.

Ik zie dat je er al aardig door gefrustreerd bent, hoop voor je dat dat wel minder wordt in de loop der jaren. :mrgreen:
Schumi28
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Dimage schreef:Helaas, je kunt l*llen als Brugman maar de geschiedenisboeken zullen desondanks toch niet gewijzigd worden in jouw voordeel. :P

Je zal het ermee moeten doen en je levenlang tegen die Schumacher cijfertjes aan moeten kijken waar jij het niet mee eens bent.

Ik zie dat je er al aardig door gefrustreerd bent, hoop voor je dat dat wel minder wordt in de loop der jaren. :mrgreen:
:worshippy: roerend mee eens :worshippy:
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
boerke04

Bericht door boerke04 »

Verwijder deze maar, zou teveel offtopic gaan :angel:
Afbeelding
fish88

Bericht door fish88 »

Dit is in cijfers de beste coureur ter wereld :worshippy:

Oostenrijk 2002 :worshippy:

Afbeelding
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
boerke04

Bericht door boerke04 »

fish88 schreef:Dit is in cijfers de beste coureur ter wereld :worshippy:

Oostenrijk 2002 :worshippy:

www.portalbrasil.net/images/f1_austria2002_chegada.jpg
Om m'n grote vriend schumi28 maar even te quoten : :worshippy: roerend mee eens :worshippy: :mrgreen:
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Ik sluit me daar volledig bij aan :mrgreen:

En ja; ik ben hierdoor zeker gefrustreerd. En daardoor ben ik mijn eerste enthousiasme zeker verloren. Erg jammer.
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Teamorders ruleren, ze worden in alle takken van autosport toegepast, want teams winnen er titels mee :worshippy:

Hulde aan de teams die openlijk laten zien dat ze teamorders gebruiken...beter dan brandhout in je tweede auto zetten, of je tweede rijder een mindere auto te geven, om zodoende de schone schijn op te houden 8)

de conclusie dat het hier zou gaan over het optreden van Coulthard en Montoya bij McLaren, of Fisichella en Trulli bij Renault is volledig voor jullie rekening

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Jolly Club schreef:Teamorders ruleren, ze worden in alle takken van autosport toegepast, want teams winnen er titels mee :worshippy:
Helemaal mee eens. Maar dan wel als het ergens om gaat. Zoals bijvoorbeeld nu. Als Massa volgende race remt voor MS zeg ik oke. Maar 2002... Kijk voor de grap eens hoe vroeg dat in het seizoen was en hoe ver ze toen reeds voor stonden. Die sloeg echt nergens op.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Timo911
Contacteer:

Bericht door Timo911 »

Ben ook verre van een Schumacher-fan, maar hij is nu eenmaal een van de beste allertijden.
Veel cijfers spreken voor zich en gaan idd nooit veranderd worden..

Het is nu niet omdat hij voor sommige onsportief is of eender wat dat je niet kan toegeven dat hij goed is.
Ikzelf volg nu meer tennis en dan maak ik snel de vergelijking met Henin, haar mentaliteit is : ik en ik alleen wil winnen en daar heb ik alles voor over.. Kvind haar ook verre van een sympathieke speelster, maar ze is nu eenmaal TOP, net zoals Schumacher in de F1. Een echte winnaar.

En al wie tegen hem is, dat trekt die zich toch niet aan, want 1) hij heeft een palmares om U tegen te zeggen ( binnen 10, 20, 30 jaar weet bijna niemand nog op welke manier hij aan sommige titels is gekomen )
2) hij heeft wss een van het grootste aantal fans ter wereld en 3) klas onlangs dat hij een goeie 1 miljard EURO op zn rekening heeft staan :p dusja
En daarom vind ik het slim er maar eens met te stoppen, alles bereikt wat maar kan, de records, de roem en geld met hopen verdiend :P
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Timo911 schreef:Ben ook verre van een Schumacher-fan, maar hij is nu eenmaal een van de beste allertijden.
Veel cijfers spreken voor zich en gaan idd nooit veranderd worden..
Vertekende beelden zijn het gewoon, records, sommige ja, die zijn het opschrijven waard, maar om nu het record te hebben van het langste aan de leiding te hebben gereden :?
"Kijk Schumacher heeft langer aan de leiding gereden dan Senna" :clap: ja duh, Senna is dood, die zal er geen km. meer bij rijden.
Ook veranderd het aantal circuit's door de jaren heen, waardoor de kans dat je meer km's aan de leiding kan rijden steeds groter wordt, bull-shit records dus.

Tennis is toch wel een rare vergelijking, daar komt het echt op het poppetje op aan, bij de F1 moet het poppetje eerst in een goede auto zitten wil het kunnen presteren, en dan gaan de mannen zich van de jongens onderscheiden ;)
1) hij heeft een palmares om U tegen te zeggen ( binnen 10, 20, 30 jaar weet bijna niemand nog op welke manier hij aan sommige titels is gekomen )
Hopelijk haal ik de 58 nog ;) :mrgreen:
Teamorders ruleren, ze worden in alle takken van autosport toegepast, want teams winnen er titels mee
100% mee eens, we schijven DTM 2004, Mercedes heeft Paffett en Albers onder de vleugels maar weet niet goed wie nu de meeste steun te geven, met als resultaat dat Ekström toen in de Audi er met de titel vandoor ging ;)
Aangezien je Fangio, Clarck en Ascari zelf nooit hebt zien rijden, vind ik dat ook maar een kul uitspraak, van horen en zeggen... tsja, of videobanden..
:lol: Me neefje van 2 heeft Schumacher ook nooit echt zien rijden, maar wordt met de paplepel door zijn vader ermee ingegoten, dus kunnen we Schumacher ook wegstrepen :lol:

Ik hoop echt, yep echt dat er bij de laatste race Schumacher - Alonso 1 punt verschil zit in het voordeel van Schumacher en dat Alonso in de race zelf met een Speedy Gonzales motor op de Duitser afstormd, dan kunnen we zien of Oberweltdinges een echt is 8)
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D ik mag de heer schumacher niet dat is zeker ,maar hij zal lang in de geschiedenis boeken blijven staan en dat is het enige wat de mensen zullen onthouden of hij daar mee de beste allertijden is dat is een ander verhaal :mrgreen:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

Gelukkig hebben al die azijnpissende anti-schumachers een hoge bloeddruk en overlijden ze op jonge leeftijd..

dus over een paar jaar weet iedereen alleen nog maar hoe goed hij wel niet was...... :mrgreen:
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Curbstone Models schreef:Gelukkig hebben al die azijnpissende anti-schumachers een hoge bloeddruk en overlijden ze op jonge leeftijd..
:shock: Iemand intresse in mijn DTM-verzameling :shifty: :mrgreen:
F1-Racer
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

curbstone models daar ben ik mee ééns.

team orders zijn nog steeds vooral vorig sezoen bij renault raar dat bij fisichella altijd iets stuk ging of bij de stops haperde ?

beter zo als ferrari toen deed en zoals mclaren deed in der tijd met coulthard en mika.

die draaien niet rond de pot, als het eerlijk is, is een ander maar het is nog altijd een team sport dus waarom niet.

en ja als de mensen zich nu druk maken of niet schumacher zal altijd in de boeken blijven staan en zal ook nooit verslagen worden dat staat vast.

8 wereld titels ;-) je moet het maar doen en ja dit jaar haald hij die
Plaats reactie