F1 2006

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
hanzjepanzje

Bericht door hanzjepanzje »

Albers heeft het toch ook over meer jonge rijders in de formule 1? Lijkt me niet dat hij zegt dat hij de oudere weg wil hebben zodat hij verder vooraan staat...
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

St. Paul schreef:Dat vind ik veel leuker aan Doornbos. Niet ouwehoeren over hoe je WDC wilt winnen. Daar is ie toch al te oud voor en dat talent heeft hij niet. Gewoon blij zijn met het feit dat je een tijd mag mee draaien in het F1 circus ipv achter een duf bureau te zitten.
Niet ouwehoeren, die gozer krijgt van Red Bull alles mee, staat een hele tent tijdens de DTM alleen voor meneer die dan in zijn F1 bolide weer eens een showtje weg mag geven, maar meneer zit constant te ouwehoeren dat ie wil racen :?
Als Klien gewoon ja had gezegd tegen de Champcars had hij lekker zijn laatste 3 wedstrijdjes in de F1 uit mogen rijden om daarna met een grote Red Bull stickert op zijn kont in de Champcars te gaan zitten, maar Klien wil niet, is tegen het verkeerde been van de Bulls en mag gaan, dat geluk heeft Doornbos, maar voor volgend jaar, dan weten we nog niks. Dus ik denk dat zelfs Doornbos het wel met Albers eens zou zijn, ouwe garde eruit en jong spul erin, kijk maar eens hoe veel meer lol er in de GP2 zit, in een race meer dan bij de F1 in een heel seizoen, jongens die er nog voor gaan en niet berekenend rondrijden of als een zak aardappelen in bv. een Toyota rondrijden en voor elke scheet opzij gaan.
F1-Racer
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

anders ik heb al paar maal de grand prix legends of masters race's gevolgd of hoe ze ook mogen heten op tv.

ik kan je verzekeren daar wordt pas gereden allemaal dezelfste wagen maar verschillende teams.

een ware macht strijd prachtig om te zien, zou iets zijn voor op circuit zolder en dan met schumacher er bij.

hans jochim stuck, mansell, prost, arnoux ,hill,christian danner, enz...

veel grote namen uit de f1
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

:lol: St.Paul en zijn Kubica ... één zwaluw maakt nog geen zomer.

Dezelfde hype was er destijds over Frentzen (nog beter dan Schumacher) Heidfeld (volgens Mercedes nog beter dan Frentzen èn Schumacher), heeft die naast het testen ooit de McLaren op een zondag bestuurd, ik dacht het niet :!:

Meest recente voorbeelden, de door jou reeds verguisde (vergozen)Button en niet te vergeten Webber....

Allemaal super-talenten, rijden aan het begin van hun carriere één of twee keer in de spotlights en daarna is het brandhout. Voor elke coureur geldt dat hij op het juiste moment op de juiste plek moet zien te komen, zolang de Coulthards, Webbers, Heidfelds, Barrichello's, ralfjes en Trulli's met slechts geld als drijfveer de goede plekken bezet houden, moeten die nieuwe talenten wel heul veul geluk hebben.

Albers heeft groot gelijk, de bezem moet er door...meer jonge honden in goede auto's. Dan zullen we zien of Nicole Rosberg en meneertje Kubica echt zo goed zijn :?

Voorstel:

Coureurs boven de 30 uit de Formule 1 als ze twee seizoenen géén GP (meer) gewonnen hebben. Laat ze maar vechten voor hun bestaansrecht :!:

Die zondagmiddagritjes van Trulli en ralf komen mij de neus uit zo langzamerhand :evil:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
hanzjepanzje

Bericht door hanzjepanzje »

Ik heb dit seizoen meerdere keren Trulli iemand voorbij zien laten gaan alsof het iemand met een enge ziekte was (VEUL ruimte!) Als je dat drie keer doet, mag wat mij betreft de volgende het eens proberen in die wagen. Sowieso de "de tweede plek is ook goed"mentaliteit is nietecht welkom wat mij betreft. Vechten voor elke plek! Je wordt er goed voor betaald dus daarom hoef je het niet te laten...
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
F1-Racer
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

leuke tests vorige week ik hoop dat deze week weer wat motoren van renault de geest geven :-)

test marraton van ferrari alles perfect.

bridgstone gaat de tests in korten lol voordeel voor de mensen die nu bridgstone rijdende teams LOL :-)

ziet er goed uit
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Jolly Club schreef:
Coureurs boven de 30 uit de Formule 1 als ze twee seizoenen géén GP (meer) gewonnen hebben. Laat ze maar vechten voor hun bestaansrecht :!:
Dat is niet echt realistisch als je zelf al aangeeft dat ze vaak maar net op de juiste plek moeten komen. Seizoenen als 2002 en 2004 geven vaak niet eens ruimte. Zolang een team gelooft in een rijder mag deze van mij blijven rijden. Teams hebben de input van ervaren rijders ook nodig. Zijn ze niet goed genoeg dan zakken ze vanzelf af. Frentzen reed ook niet zijn hele carriere bij de topteams. DC zakt ook af naar een "startend" team. Bepaalde rijders stappen gelijk in bij BMW of Mclaren, andere slechts bij Midland etc. En lijkt me duidelijk dat bv in het geval van Kubica het niet het geld is. Alsof iemand uit een land waar nagenoeg een autosport verleden is meer voor mekaar kan krijgen dan een Albers.

Tuurlijk snap ik dat Kubica nog een lange weg te gaan heeft en zomaar volgend jaar kan afzakken naar niks. Maar toch is dit de eerste waar ik mijn geld wel op durf te zetten. Iets wat ik niet gedaan heb bij verwende jongetjes als Button, Heidfelt, Rosberg etc. En zeker niet Ralf die alleen de juiste achternaam heeft.

Maar ik hoop serieus dat Kubica ver gaat komen. Respecteer die jongen nu al meer dan het halve veld wat er rond rijdt. En wie praat er nog over Villeneuve na 3 races met Kubica? :wink:
F1-Racer schreef:leuke tests vorige week ik hoop dat deze week weer wat motoren van renault de geest geven :-)
Renault heeft de motoren harder laten lopen ivm de fantastische Fia beoordeling. Ze wilde veel plaatsen goed maken en hebben teveel risico genomen. Die motor gaat dit jaar niet meer stuk. Neem dat maar aan. Misschien krijgt Fisi wel meer lef omdat hij niet meer op eigen grond hoeft te rijden. :twisted:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

En wie praat er nog over Villeneuve na 3 races met Kubica? :wink:
Nou..eeh..jij dus...ik was hem al vergeten :doh:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Wel grappig die prestaties van Kubica.
Een constante jonge rijder, tot nu toe. Ben wel benieuwd naar zijn verdere ontwikkeling, maar echt grootse dingen moet ik nog zien van hem.
Jos

Bericht door Jos »

kubica is ook de man die zijn allereerste F3 race meteen won. Ik heb zijn naam altijd onthouden maar had niet verwacht dat hij de F1 in zou komen, en ook nog eens zo goed zou presteren in zijn eerste wedstrijden. Ik hoop voor hem dat hij het door kan zetten!
fish88

Bericht door fish88 »

:worshippy:

Afbeelding
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
F1-Racer
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

St. Paul voor alle duidelijkheid ik had het niet over de race maar over de testdagen twee maal renaults die de lucht in vlogen.
St. Paul

Bericht door St. Paul »

F1-Racer schreef:St. Paul voor alle duidelijkheid ik had het niet over de race maar over de testdagen twee maal renaults die de lucht in vlogen.
Oke....
F1-Racer schreef:een mooi beeld vandaag beide ferrari's aan de top gevolgd op iets meer dan 0.500sec de mclarens en 1.499 seconde achterstand had alonso op schumacher.

L O L :-)
Helemaal blij maar wie had toen de pole? Trainingen en test zeggen niks. Misschien zijn ze bij Renault gewoon het uiterste van de motoren aan het testen aan gezien ze alles op alles moeten zetten om hun 2 directe concurrenten van zich af te houden. En weten ze nu dankzij deze test waar de grens iig niet ligt. Al blaast Renault Tora Bora op dat zegt niks. Als jij nu echt zoveel en lang de F1 volgt dan moet je ondertussen toch doorhebben dat pas tijdens de race de kaarten gedeeld worden.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

Christijan Albers has signed for Spyker MF1 for 07
By Huw Alban - September 13 2006

Yesterday we were told that Christijan Albers had admitted in a TV interview that he wasn't going to be driving with Spyker MF1 next season. F1-Live have published a counter-story claiming that the Dutchman *has* signed with the team for 2007.

F1-Live claim that Albers enjoys a close business relationship with the Spyker MF1 team's new boss Michiel Mol, through a personal sponsorship deal promoting the internet company Lost Boys. In addition, the popular news site claims outright that Albers has a signed contract with the team, but stops short of telling us the source of this information.

The Salzburger Nachrichten newspaper is also quoted by the site, amid claims that the Dutchman's contract contains clauses that allow him to leave the team if he is offered a position within a works F1 team. The paper also claims, the site says, that current team mate Tiago Monteiro's future is very uncertain with the Spyker MF1 team.

This is in complete contradiction to an interview on Dutch TV revealed by visitors to Midland F1 Online yesterday, where Christijan is reported to have said that he will not be driving for Spyker next season.

Recently Christijan announced that he would make an announcement concerning his future at the Japanese Grand Prix, and I can't help but wonder whether all of this is simply fuelled by growing speculation by the media. After all, does anyone know when that particular TV interview was actually recorded and in what context the interview was conducted? They claim that Big Brother is reality TV, but you only get to see and hear what the editor wants you to. Makes you think doesn't it?

No doubt this particular story line will continue for the next five weeks until Christijan finally tells all.
:shock: Silly Season....
JoostV6
Contacteer:

Bericht door JoostV6 »

Als Albers naar Spijker gaat dan krijgt de Spijker een Japanse motor achterin :?:

Hij had het laatst iets over Japans waar hij ging tekenen.......
Afbeelding
94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
Gesloten