New Movie's

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
hanzjepanzje

Bericht door hanzjepanzje »

Dat dacht ik nou ook, een beetje een hoog Bad Boys-gehalte, maar dan zonder de humor...:( Wat ik van Miami Vice moet denken weet ik dus nog niet. FF3 lijkt me helemaal niets, vond twee al een stuk minder dan 1, 3 zal wel weer een stuk minder zijn dan 2. Komt bij dat driften me niet zo trekt.

De films die ik de komende tijd ga/wil zien zijn
Lady in the Water en Nacho Libre. The sentinel komt daar misschien ook wel bij maar voor cars heb ik het geld niet echt over, die huur ik wel... :cry: :(
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Sentinel afgelopen donderdag gezien. Zonde van mijn tijd. Maar goed het is ook niet mijn genre. Script zaten geen grote toevalligheden of fouten in maar dat zegt meer over de diepte van het script dan de schrijver.

Miami Vice vond ik ook niet super. Met name omdat de film half los, half vast zit aan de serie. De karakters blijven wel in de buurt van de originele karakters maar toch andere mensen. Dat vind ik nooit echt een succes.

Met name de persoon die nu in de rol van Castillo over nam kwam volledig niet uit de verf. Edward James Olmos (originele acteur uit de serie) speelde deze rol als een harde, rechtvaardige man en kwam ook echt over als zo iemand, met name zijn gezicht straalde dit gewoon uit. Helaas wilde hij niet mee doen in de film. Zijn vervanger speelde het wel maar kwam absoluut niet over als iemand die respect afdwingt. Eerder een clown. Castillo was nu van Latino plots negroïde geworden en verdomd stuk dikker. Zeer slechte casting. :thump_down:

Colin Farrell miste het ook net. Crocket was van een net niet brave look naar een of andere white trash camperkid gegaan. Net over de top qua uiterlijk maar hij speelde verder wel goed.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Speciaal voor Polo

Taxi 4

Afbeelding

Afbeelding
Wouter

Bericht door Wouter »

geweldig :worshippy:

weet je ook wanneer die uit komt op de DVD of in de bios ??
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Wouter schreef:geweldig :worshippy:

weet je ook wanneer die uit komt op de DVD of in de bios ??
Ergens 2007 :mrgreen:
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Alleen rijdt er nauwelijks iemand achter in mee. Dus een coupe is dan wel niet zo nuttig als Taxi, het is wel een mooie wagen voor de film. :mrgreen: Elke keer wordt het weer extra overdreven. Maar ben toch weer erg benieuwd. :thump_up: :dance:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Gister World Tradecenter gezien. Zeer indrukwekkende film. Ik miste alleen het grote geheel van de ramp in de film.

Leden van de havenpolitie worden opgeroepen om het Worldtradecentre te evacueren. Helaas voor het team stort het gebouw in terwijl zij net binnen zijn. Het team raakt bedolven onder het puin.

De film vertelt het verhaal van de twee mensen van de havenpolitie die levend begraven zitten onder het puin en laat zien hoe hun families reageren op dit nieuws.

Moet zeggen dat het op sommige punten zeer emotioneel is en dat je met een brok in je keel de film zit te kijken.

Zeker geen verkeerde film alleen verwacht geen verhaal over de aanslagen en dergelijke.
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Zo ook maar even een verslagje doen

F&F3:

Erg lekkere no-nonsens film over dikke drift bakken 8) verhaallijn zit erin maar erg slapjes :yawn: maar het gaat natuurlijk vooral om de vette drifts :mrgreen: (en de chickies :angel:)

X-Men III Last man Standing:

Leuke film, grappige en mooie effecten, maar in tegenstelling tot de comics is dit verhaal mega uit zijn verband getrokken, ik vraag me ook af hoe ze na deze film het verhaal voor een eventuele deel 4 zouden moeten schrijven :?

The Da Vinci code:

Boeiend, boeiend, intressant :mrgreen: maar er moet erg veel verteld worden in die 2 uur+ dat je soms ff het verhaal mist :doh: en op het laatst is het toch wel weer erg afgeraffeld. :|

Morgen komt onze Curch-knuffelaar :mrgreen: aan bod
zipperscales
Contacteer:

Bericht door zipperscales »

Ok, niet om je bij te sturen Polo, maar dit is waarschijnlijk echt de laatste film over The X-men. En heet The Last Stand :P

Ik wil ook mijn mening geven op de ontzettend slecht verfilmde versie van The Da Vinci Code, ze hebben teveel belangrijke stukken weggelaten en er gewoon nieuwe voor in de plaats bedacht. Erg zwak, terwijl het zo'n goed boek is. Mocht je trouwens dit boek gelezen hebben, of van de film onder de indruk te zijn geraakt, dan beveel ik de overige boeken van Dan Brown ook aan, Het Bernini Mysterie is nog veel beter! Het gaat over de geheime broederschap de Illuminiati en is erg spannend om te lezen. Met wederom hele verassende wendingen. Ik heb het Juvenalis Dilemma en de Delta Deceptie nog niet gelezen, omdat ik er geen tijd voor heb, heb ze wel gekocht.

Zwartboek

Deze heb ik afgelopen week in de bios gezien. Leuk verhaal over Joods meisje dat infiltreerd bij de Duitsers om later zelf weer verraden te worden. Zoals alle Nederlandse films, ook hier geen klachten over naakte vrouwen.

Walk The Line
Schitterend film over het leven van Johnny Cash, erg goed gespeeld door Joaquin Phoenix van o.a. The Village. Met mooie muziek een erg gave film.
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
360spider

Bericht door 360spider »

zipperscales schreef: Ik heb het Juvenalis Dilemma en de Delta Deceptie nog niet gelezen, omdat ik er geen tijd voor heb, heb ze wel gekocht.
Zijn allebei ook geweldige boeken, spannend tot de laatste pagina....
Ik vind van de vier boeken van Dan Brown de Delta Deceptie het beste, dat is echt een pageturner.... :thump_up:

heb er dan ook maar anderhalve dag over gedaan :mrgreen:
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

zipperscales schreef:Ok, niet om je bij te sturen Polo, maar dit is waarschijnlijk echt de laatste film over The X-men. En heet The Last Stand :P
Dan heb je het laatste stukje van de schakende Magneto niet goed bekeken ;)
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Afbeelding

:think: Om nu alle oude koeien uit de sloot te halen
rpmobilitydesign
Schaal: 1:18

Bericht door rpmobilitydesign »

Er is ook zo'n nieuwe knightrider serie geweest (met 3 of vier auto's), die was echt vre-se-lijk slecht, hoop dat dit beter wordt!!.
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

rpmobilitydesign schreef:Er is ook zo'n nieuwe knightrider serie geweest (met 3 of vier auto's), die was echt vre-se-lijk slecht, hoop dat dit beter wordt!!.
Team Knight Rider inderdaad. Leek meer een Ford reclame :mrgreen: Maar moet zeggen dat de voertuigen wel :drool: waren :mrgreen:
360spider

Bericht door 360spider »

Afbeelding

Weer een lekker bloedige vermakende horror.... leuk voor een romantisch avondje met je wederhelft :mrgreen:
Plaats reactie