Er zijn niet zo heel veel Le Mans Renaults.Droes schreef:Die LeMans blijven het doen hier![]()
![]()
Wel nog is een Renaultje kopen hé![]()

Ik hoop nog op wat oudere A441's en A440's. Of de Venturi met Alpine motor waar in '94, '95 mee op Le Mans werd gereden.
Er zijn niet zo heel veel Le Mans Renaults.Droes schreef:Die LeMans blijven het doen hier![]()
![]()
Wel nog is een Renaultje kopen hé![]()
VoorproefjeBMW M3 schreef:Ben benieuwd naar je volgende update!
volkomen mee eens en je mag het mij ook eens uitleggen echt prachtig hoorvivado ferrari collection schreef:Mooi die Slideshow op je site.....moet je me toch maar een keer uitleggen![]()
Die 550 Maranello is echt Super!
Van deze website gevist:117ayrton schreef:[..]
volkomen mee eens en je mag het mij ook eens uitleggen echt prachtig hoor![]()
Erg dik! Hij is inderdaad een stuk breder dan de Red Line.en... eerlijk zeggen... hoe vind je hem in vergelijking met bijvoorbeeld Redline....
Nee, maar wel een ebay veiling. GBP 36 = ca. EUR 53. Geen gekke prijs toch? (Kwam alleen verzekerde verzending bij, maar dan nog ...Loterijtje gewonnen?
Hier de beloofde Maranello uit Le Mans 2005 (BBR Gasoline) met daarnaast de 2004 Francorchamps versie van REDLINE. Beide modellen zijn van BMS Scuderia Italia.Ik heb wat foto's gemaakt van de BBR naast de 2004 Maranello van Red Line. Zal proberen deze vanavond te plaatsen!