Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Bedankt voor jullie reacties!
De kleur is een bewuste keuze geweest, op de blikjes van RedBull zie je ook een donkere metallic blauw.
En dan de decals: deze zijn van een zeer matige kwaliteit, als ik er al naar kijk scheurt het al. Ik durf deze dus niet door te snijden. Ik ben nu ook tevreden en dus is het goed.
De motorkap heb ik id zelf gemaakt, veel geschuur en gevloek maar het resultaat mag er wezen. (dit was ook de eerste keer dat ik dit werk allemaal zelf deed)
De koelgaten in de bumper zaten er al in maar zijn uitgeveild want zaten vol met gietstukjes. Na het spuiten heb ik er racegaas ingezet.
Inderdaad, de kit was niet echt passend. Motorkap en achterklep niet gebruikt. Maar goed , wel een exclusief model.
Wat dachten jullie trouwens van deze ernaast:
En door de flitser lijkt de kleur lichter blauw maar in werkelijkheid is de kleur bijna even donker als de Modena! nnToegevoegd na 3 minuten:nn Trouwens, dit is mijn volgende projekt:
Nog een vraagje van mijn kant: moet je bij de ombouw van die 360 Modena de voorbumper wegzagen of is deze gewoon los te schroeven zoals bijv. bij de F40 van Mattel/Bburago?
Alles wegzagen en dat is goed opletten wat wel en wat niet. Evenals de bodemplaat waar niets meer origineel van is. Voor de voorbumper moet daar een hele hap uitgehaald worden.
Een (aldi) dremel is erg handig!