Nederlands F1 Team: Heeft het een kans van slagen.?

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
F1-Racer
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

om eerlijk te zijn de kleuren zijn best ok maar de indelling niet.
het beter andersom geweest want nu zie je de sponsoren niet zo goed op de wagen en dat is toch wat mensen die willen investeren moet lokken.

vb een JVC in het oranje op zilver ( grijs )
zipperscales
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door zipperscales »

F1-Racer schreef:om eerlijk te zijn de kleuren zijn best ok maar de indelling niet.
het beter andersom geweest want nu zie je de sponsoren niet zo goed op de wagen en dat is toch wat mensen die willen investeren moet lokken.

vb een JVC in het oranje op zilver ( grijs )
Ik vind m super die nieuwe kleurstelling, en de indeling is waarvoor sponsors juist betalen F1-Racer, als je ze opeens op een andere plaats gaat zetten dan waarvoor ze hebben betaald.. dat kan dus niet
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
Wouter

Bericht door Wouter »

ik vind het wel een mooie kleurstelling :thump_up:
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Wouter schreef:ik vind het wel een mooie kleurstelling :thump_up:
Sluit ik me helemaal bij aan.
Past wel mooi bij mijn andere Spykers. :mrgreen:
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Mike Gascoyne says the Spyker MF1 Racing team is not going to be quick enough to win the World Championship - even by 2009.
"That blatantly is not going to happen," the former Jordan, Renault and Toyota Technical Director told Reuters after he was appointed as the Dutch team's new 'Chief Technology Officer'. James Key remains Technical Director.
Gascoyne remains on Toyota 'gardening leave' until the end of October, after splitting with the Cologne based squad in April.
He said the goal at Spyker is to reclaim the glory days of the Silverstone based team when, as Jordan, it challenged for wins in the late 90s.
Gascoyne, previously one of the highest paid faces in the F1 paddock, continued: "It's going to have to be (enough), it's not got a budget that allows it to be anything else."
"We had a lot of fun in 1999."
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
hanzjepanzje

Bericht door hanzjepanzje »

Een eerlijke statement! Niets dan lof. Je kunt maar beter realistisch blijven en je beide benen keurig op de grond houden. Beter dan wat de eigenaren doen; met hun wilhelmus op het podium.... :?
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
Dimage

Bericht door Dimage »

In het Rotterdams Dagblad van vandaag;
Spyker Cars geeft twee exclusieve sportauto's weg
Spyker Cars Heeft twee exclusieve sportauto's cadeau gedaan op de aankoop van de renstal Midland F1 te bespoedigen.
De schatrijke eigenaar Alex Shnaider verlangde de raceauto's om het verlies bij de verkoop van de renstal enigzins te verzachten.
Als ze dan toch aan het weggeven zijn. :oops:
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Spyker's 2007 race driver Christijan Albers could next year test for Ferrari, it has emerged.
Written into the Silverstone based team's new formula one engine contract with Ferrari, negotiated by Michiel Mol and Jean Todt, is a clause allowing Spyker drivers to test for the Italian squad.
Albers' manager Lodewijk Varossieau confirmed the story.
"Perhaps this is the only way that I can demonstrate how fast I really am," 27-year-old Dutchman Albers was quoted as saying by Formule 1 RaceReport magazine.
He added: "I hope I can run at the same time as (Felipe) Massa so I can show that I have exactly the same speed."
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
F1-Racer
Contacteer:

KLIEN naar spyker

Bericht door F1-Racer »

Voormalig Red Bull-coureur Christian Klien is bijna rond met het Nederlandse Spyker-team.
Dat heeft de 23-jarige Oostenrijker aan F1Racing.nl laten weten.
"Mijn plannen met Spyker zijn heel concreet.
Alles ziet er goed uit", zei Klien, die eerder dit seizoen door Red Bull aan de kant is gezet.
Bij de formatie van Spyker zou hij volgend jaar de teamgenoot van Christijan Albers kunnen worden.
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

De geruchten worden steeds sterker dat het 2de stoeltje bij Spyker voor de heer Verstappen is gereserveerd :shock:
fish88

Bericht door fish88 »

motorhead schreef:De geruchten worden steeds sterker dat het 2de stoeltje bij Spyker voor de heer Verstappen is gereserveerd :shock:
Is het al 1 April :lol:
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
DMR

Bericht door DMR »

motorhead schreef:De geruchten worden steeds sterker dat het 2de stoeltje bij Spyker voor de heer Verstappen is gereserveerd :shock:
Bron?
Check mijn persoonlijke website op www.rinkemdm.nl

Ook diverse modellen die weg mogen!
F1-Racer
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

laat Jos The Boss maar uit de f1 die brengt alleen maar schade veel rode cijfers voor syker en voor de andere teams
JoostV6
Contacteer:

Bericht door JoostV6 »

F1-Racer schreef:laat Jos The Boss maar uit de f1 die brengt alleen maar schade veel rode cijfers voor syker en voor de andere teams

Rode cijfers :?: .........Jos op 1 met de Spyker :mrgreen: Afbeelding

Maar 't zal niet gebeuren vrees ik, tenzij Trust er een bankgarantie tegenaan gooit :roll:
Afbeelding
94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
Dimage

Bericht door Dimage »

Ik heb zo'n idee dat Jos rally gaat rijden, hij voelde zich wel thuis op/in het grint. :wink: :angel:

Weer serieus;
Spyker heeft aangegeven dat ze bij voorkeur in het tweede zitje een paydriver hebben, denk niet dat het Jos gaat lukken geld mee te nemen. :?
Plaats reactie