E34 M5 van een vriend hij is klaar! Decals 16.11.07

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
B(BMW)+B(BENZ)Freak
Schaal: 1:18
Contacteer:

E34 M5 van een vriend hij is klaar! Decals 16.11.07

Bericht door B(BMW)+B(BENZ)Freak »

Heren,

ik heb van een vriend te horen gekregen, dat hij zijn 1/1 in schaalmodel wilt hebben. Ik zei: ik moet hem eerst bekijken en dan kan ik beoordelen of het haalbaar is of niet.

Nou het is haalbaar, maar zit nog over een paar dingen na te denken.

Maar het gaat om deze wagen. Hij racet er ook mee op circuits ,helaas weet ik niet hoeveelk PKs erin zit, maar erg veel.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En dan begin fase van het model:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De velgen zijn nu alleen gedaan. Ook heb ik hem al verlaagd, maar die foto zal later volgen. ;)
Laatst gewijzigd door B(BMW)+B(BENZ)Freak op vr 16 nov 2007 20:23, 6 keer totaal gewijzigd.
==============================
Nieuwe website: https://www.facebook.com/pages/Bbfreaks ... =bookmarks
Dodge Charger 1970

Bericht door Dodge Charger 1970 »

Begind er al op te lijken alleen is die kleur wel hetzelfde of lijkt die anders door het licht :?: maar iig ziet hij er al wel strak uit, allebei :mrgreen: :thump_up:
B(BMW)+B(BENZ)Freak
Contacteer:

Dodge Charger 1970 schreef:Begind er al op te lijken alleen is die kleur wel hetzelfde of lijkt die anders door het licht :?: maar iig ziet hij er al wel strak uit, allebei :mrgreen: :thump_up:
Nou ik ben nog niet begonnen aan de kleur :oops: . Ik heb alleen de velgen tot nu toe gedaan en ben nog bezig met al het andere :thump_up:
Curbstone Models
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

die velgen zijn wel precies de goede.. heb je die gestript van een ander model.??
zipperscales
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door zipperscales »

om het af te maken moeten er nog kleine kapjes in het midden van de velgen, net als het orgineel. Maar wel de goede velgen, das al heel wat.
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
B(BMW)+B(BENZ)Freak
Contacteer:

Curbstone Models schreef:die velgen zijn wel precies de goede.. heb je die gestript van een ander model.??
Ja klopt. Deze komt van een M3 CSL. En op die CSL heb ik andere velgen gezet!
Curbstone Models
Contacteer:

de buitenkant is nog wel aardig te doen.. het interieur van lichte kleuren naar zwart lijkt me lastiger...

wel een leuk project...
rpmobilitydesign

Bericht door rpmobilitydesign »

Curbstone Models schreef:de buitenkant is nog wel aardig te doen.. het interieur van lichte kleuren naar zwart lijkt me lastiger...

wel een leuk project...
Dat is geen probleem heb ik al vaker gedaan, Motip matt zwart er op spuiten en je krijgt een zeer strak resultaat, ook op de vloerbekleding!
DaChrist
Contacteer:

Bericht door DaChrist »

ik ben erg benieuwd, leuk project is het zeker, zeker omdat je er een vriend een plezier mee doet :)

Als ik een auto had waar ik met liefde aan gesleuteld had en waar ik mee zou racen dan zou ik het ook super vinden om die in model te hebben :)
B(BMW)+B(BENZ)Freak
Contacteer:

rpmobilitydesign schreef:[..]

Dat is geen probleem heb ik al vaker gedaan, Motip matt zwart er op spuiten en je krijgt een zeer strak resultaat, ook op de vloerbekleding!
Oh dank je wel, maar had het al eerder bij een andere interieur ook al gedaan. Dus deze zou geen probleem moeten opleveren. :dance: nnToegevoegd na 39 seconden:nn
DaChrist schreef:ik ben erg benieuwd, leuk project is het zeker, zeker omdat je er een vriend een plezier mee doet :)

Als ik een auto had waar ik met liefde aan gesleuteld had en waar ik mee zou racen dan zou ik het ook super vinden om die in model te hebben :)
Daar heb je gelijk in en ik heb er al drie voor vrienden gemaakt die helemaal blij ermee zijn :dance:
Dick

Bericht door Dick »

Het gaat dus om mijn auto en ik ben nu al blij dat BB freak er aan begonnen is. Het interieur is geheel in de kleur van de auto gespoten alleen de deurpanelen zijn tijdelijk van alu. Ben nog opzoek naar een carbon oplossing.
B(BMW)+B(BENZ)Freak
Contacteer:

Heren en dames,

ben weer even verder gegaan, maar dan met het interieur. Ik heb de stoelen gevonden een heb deze ook al aangepast zoals die in zijn auto alleen kijken of ik recaro stickers kan vinden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Curbstone Models
Contacteer:

man o man... een raceinterieur maken in een gewone straatwagen... dat wordt nog wel ff zagen in die BMW...
B(BMW)+B(BENZ)Freak
Contacteer:

Curbstone Models schreef:man o man... een raceinterieur maken in een gewone straatwagen... dat wordt nog wel ff zagen in die BMW...
Ja daar heb je gelijk in, maar ik moet wel kijken of ik exact alles zo kan namaken. Ik heb de stoelen etc verwijderd dus nu blijft het body over. Volgende stap is spuiten en dan de aanpassingen maken. :oops:
De_Modelautogarage
Contacteer:

Bericht door De_Modelautogarage »

Ik heb ook nog stoelen voor je liggen compleet met de recaro stickers komen uit een focus van action performance
De_Modelautogarage
1:43 -> 56
Tekno -> 7
Plaats reactie