Daar is ie weer! Peter 25 april 2018

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Leuke Transit, Peter. :worshippy: :worshippy: En de verschillen bij Jos zijn duidelijk en teveel om op te noemen :P
Opel-DTM

Bericht door Opel-DTM »

Afbeelding

Voor de info... Arks zat vroeger in Heerde (Gelderland) en is later overgenomen door van Beek uit Almelo de oprichter van Bolletje.
Bolletje zit nog steeds in die fabriek... en op de schoorsteen staat nog steeds ARKS.
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Kijk van dit soort info. hou ik heel erg. Bolletje was Arks. Leuk om te weten.
Opel-DTM

Bericht door Opel-DTM »

Peter Parker schreef:Kijk van dit soort info. hou ik heel erg. Bolletje was Arks. Leuk om te weten.
Niet helemaal... Bolletje zit in Arks.
Het bedrijf werd succesvol uitgebouwd door gerichte overnames van lokale en regionale bakkerijen, dat resulteerde in versterking van de marktpositie.

In 1975 volgt de overname van Arks Bakkerijen BV in Heerde. Deze beslissing werd genomen omdat de overname van Arks niet alleen de beschuitpoot van het bedrijf verder zou versterken, maar met name interessant was vanwege de biscuit, koekjes en ontbijtkoek.
Bron: http://www.bolletje.nl
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Afbeelding
Gekocht in Amsterdam AMC beurs, de mighty Antar van Dinky Toys. Gisteren opnieuw in de verf gezet en ook de soldaat achter het stuur weer opgeknapt. De Solido tank erop had ik reeds.
Afbeelding
Ook vond ik een Speed of the Wind record wagen van Dinky Toys. De vorige eigenaar had hem lichtblauw geschilderd. Met de boeken erbij heb ik hem weer in de orginele staat gebracht.
Afbeelding
Verder vond ik mijn lang gezochte Dinky Matchbox Jaguar XK 150. Deze is moeilijk te vinden en ik stond op het punt er 1 te kopen voor 55 euro en toen zag ik hem voor 10 euro staan.
Afbeelding
Tenslotte met Caprigek, die ook op de beurs was wat geruild.
Afbeelding
Een Siku vluchthaven brandweer, die moet ik nog compleet maken. De spuit op het dak mist en een uitlaat.
Afbeelding
Tenslotte deze Polizei Siku met een Porsche 928 erop. Een aanhanger voor auto vervoer ben ik bezig op te knappen, want die was lelijk beschilderd.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Peter Parker op di 24 okt 2006 13:02, 4 keer totaal gewijzigd.
Diciotto
Schaal: 1:43

Bericht door Diciotto »

Peter Parker schreef:
... Deze is moeilijk te vinden en ik stond op het punt er 1 te kopen voor 55 euro en toen zag ik hem voor 10 euro staan.
Dan moet ge toch eerst twee keer met uw ogen knipperen om zeker te zijn dat je't goed gezien hebt, vermoed ik...
Mooi kleurke trouwens!
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

:worshippy: :worshippy: Schitterende klassieke aanwinsten weer Peter. Heb zelf ook nog zo'n oude Airportbrandweer wagen thuis staan, helaas ook niet compleet. Kwam laatst een op de Duitse Ebay tegen die een gehele opknapbeurt had gehad :worshippy:
Porsche

Bericht door Porsche »

:think: :snooty: Vrouwtje weer superblij zeker :shifty: :silenced:
coolpappa04
Schaal: 1:18

Bericht door coolpappa04 »

die jag is héél mooi,en in prachtstaat :worshippy: :drool:
Afbeelding
jonnoT

Bericht door jonnoT »

Prachtig up-date, Peter. Ben jaloers op je Jaguar XK 150, een model die je uberhaupt niet veel tegen komt van wat voor merk dan ook. :worshippy: :worshippy: Zoek ook nog een exemplaar om aan mijn collectie toe te voegen
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

jonnoT schreef:Prachtig up-date, Peter. Ben jaloers op je Jaguar XK 150, een model die je uberhaupt niet veel tegen komt van wat voor merk dan ook. :worshippy: :worshippy: Zoek ook nog een exemplaar om aan mijn collectie toe te voegen
Zag op dezelfde beurs er nog eentje, maar dan in het donkerblauw, verpakt in het plastic met een Dinky Toys doosje eronder. Die kende ik van ebay. Rond de 25 euro. Er zijn er meer in die reeks, Dinky Matchboxjes in een afwijkende kleur met een Dinky Toys doosje eronder.
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Deze update veel aanwinsten via het forum verkregen.
Van Opel DTM zijn Mercedes en Aston Martin, ik vind het wel hele mooie repaints. Weet je wie dat heeft gedaan?
Afbeelding
Afbeelding
Ik was net te laat om het dakje bij MK Models te bestellen want er kwam nog een bestelling aan voor een police wagen van Dinky Toys die ik heb opgeknapt. Hij was dan maar 3 euro en nog verzonden in een envelop, waardoor het dak was ingezakt. Maar toch een Dinky.
Voor:
Afbeelding
Na:
Afbeelding
Een klein lotje Siku, met lekkere kleuren.
Afbeelding
De laatste een BMW 5600
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Peter Parker op do 26 okt 2006 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Timo
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Timo »

mooie modellen

die police wagen heb je mooi opgeknapt :shock: :thump_up:
1/18e teller:
Nissan/Datsun/Infiniti : 242

attracing.be => Quads, buggy's, scooters & accessoires
jonnoT

Bericht door jonnoT »

Hele mooie up-date. :thump_up: Vind vooral de Mercedes erg goed uitzien :worshippy: :worshippy:

Heb net een wagentje binnen gekregen die zeker bij jou in de smaak zal vallen, Peter. 8) een modelletje van Politoys. Welke dat zal je nog wel zien :P
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

jonnoT schreef:Hele mooie up-date. :thump_up: Vind vooral de Mercedes erg goed uitzien :worshippy: :worshippy:

Heb net een wagentje binnen gekregen die zeker bij jou in de smaak zal vallen, Peter. 8) een modelletje van Politoys. Welke dat zal je nog wel zien :P
Ja die Mercedes is mooi en de kleinste van het stel. Ik ben zeer benieuwd naar je Politoys.
Plaats reactie