Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Markopolo schreef: Zit dat licht er standaard ingebouwd
Ja,fabrieksorigineel,is standaard zo.Onder de display moeten 4 AAA batterijen en aan de rechtervoorkant zit een knop ON/OFF .De batterijen zaten er zelfs al bij.Prima model van Kyosho al zeg ik het zelf nnToegevoegd na 3 minuten:nn
Bracer schreef:Strak gedaan, erg mooie verlichting helemaal in combinatie met die lichtbak
Alleen waren de lichten vroeger al zo halogeenkleurig op rallyers?
Zoals je zelf al aangeeft,ik denk niet dat in de zeventiger jaren er al halogeenlampen waren op rallywagen.
subarufreak schreef:jammer dat er geen scooby bij zit
maar ga daar straks verandering in brengen
proficiat met de nieuwe aanwinsten!
Ja ,jammer dat ik niks voor u gevonden heb.Heb gekeken bij de stand van Subaru en ze hadden géén enkele mee.Enkel petjes enz.
Héél veel miniatuurverkopers stonden er ook niet .Schuiten wel met een grote stand maar daar waren de prijzen te hoog.Als je wat verder stapte tot bij Modelissimo had je hetzelfde model 20 euro goedkoper.