Curbstone Models schreef:maar is het topic "ervaringen met" niet bedoelt voor ervaringen met winkels en winkeliers...
ik vind het zelfs een beetje raar dat forumers elkaar te lijf gaan in deze topics...
In het eerste bericht van St.Paul staat :
"Ervaringen met modelauto winkels"...dus daar was ik in eerste instantie even vanuit gegaan.
Maar wat betreft een subforum voor transacties van forumleden onderling zou dit toch ook mogelijk mogen zijn.
Om oeverloos gekissebis van leden onderling tegen te gaan zou eigenlijk een beperkt woord/wederwoord moeten volstaan. Dit houd namelijk in dat iemand eerst
na moet denken voordat iemand een reactie plaatst. Ondoordachte reacties wederzijds zouden dan alleen verwijderd/aangepast moeten worden nadat ook beide partijen daarmee accoord zijn gegaan.
Met alle respect, maar op Ebay mag ook niet eindeloooooooos gezeverd worden in de feedbackscore. En aangezien dit wereldwijd toch als een zéér vertrouwenswekkende site wordt gezien, zal dit systeem heus wel werken....lijkt me.
Dus m.a.w. kort en krachtig eenmaal in één zin je positieve/negatieve reactie vermelden van zowel koper als verkoper. Wie gelijk heeft maakt niet uit in één reactie. De algemene score zal toch doorslaggevend zijn.