Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
PORSCHE schreef: Ons manneke is weer genezen
Laat de update's maar komen nnToegevoegd na 40 seconden:nn Ons manneke is weer genezen
Laat de update's maar komen
Genezen .....bloed is weer goed en ontstekingvrij. Heb op 1 december nog een CT scan van Buik en Longen ter controle.
Tja, aan je verzoek om een up-date voldoe ik graag
Maserati 151 LeMans 1962 (1/43 model by Grani & Partners)
Maserati Spyder GT 2001 (1/43 model by Grani & Partners)
In de race om twee hele leuke veilingen (met elk 3 modelen) op Ebay , heb ik een 50% resultaat geboekt. Helaas ging een model van de Ferrari 365P van Pininfarina aan mijn neus voorbij met een eindprijs van EUR 62,00, maar het andere veiling was meer dan zeker het winnen waard.
De veiling die ik gewonnen heb bestaat uit:
- Ferrari 275 GTB
- Ferrari 275 GTB/4
- Ferrari 365 GTB/4 "Salon"
Met het goede nieuws dat ik het laatste gezochte model (Quattroporte'98) uit de serie 'La Maseratí' te pakken heb, een up-date met drie heel verschillende race-bolides
Lancia D24 Winner Mille Miglia 1954 (1/43 model by Brumm)
Maserati modellen blijven binnenkomen Deze keer een Politoys model van de Maserati Sebring. Voor een model van een jaar of 30 oud ziet het er zeer goed uit. Alleen de stepbandjes er onder vallen uit toon