Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Fiss88 schreef:Zo das snel . Aan de kwaliteit te zien een minichamps.
he vis, het is waarschijnlijk geen minichamps! er zijn al een 10 tal verschillen met de stanaard minihamps R26 bekend, waaronder andere body en decals. Verder is op dit model nergens de naam minichamps te ontdekken, zowel niet op de doos als onder de auto. Wie wel de fabrikant is (wellicht minichamps in opdracht van Renault Merchandising) is nog onbekend voor mij.
Markopolo schreef:Ben benieuwd waarneer de gechipte Monaco editie hier te zien is
Mark, dat model hoop ik binnen een week of 3 te hebben. Ik moet ook maar eens op zoek gaan naar die Ikea kasten die iedereen heeft. Mn huidige kast is té vol en ik heb zeker een stuk of 6 van die Ikea's nodig vrees ik..
Verpakking ziet er uit als de Franse merken. Die hebben vroeger wel F1 gehad.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Jos schreef:
de dealer edition, vermoed ik, is een Norev. Echter zeker weten doe ik het niet, ik ben het nog aan het uitzoeken..
In iedergeval is het geen Minichamps. Iemand op het TDMF had er een mailtje aan gewaagd naar Minichamps met als antwoord dat Minichamps niet die dealer editie had geproduceerd.
(volgens mij Zipper hierboven )
Ps. mooie aanwinst weer
94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
In iedergeval is het geen Minichamps. Iemand op het TDMF had er een mailtje aan gewaagd naar Minichamps met als antwoord dat Minichamps niet die dealer editie had geproduceerd.
Voor nu heb ik weer een nieuwe, een zelf omgebouwde Benetton B200 testcar:
FernandoAlonsoModelcars.com schreef:This weekend I finally found some time do devote to my conversion projects. I focused on completing Fernando's 2000 Benetton test car. After Flavio Briatore and Minardi agreed to give Fernando his F1 debut in 2001, Fernando still had to acquire his Super Licence. Therefore, Benetton gave Fernando the opportunity to make some F1 milage during tests at December 13 and 14. Enjoy the result of my conversion of this test car!
Ik kwam er ook achter toen ik de foto's gemaakt had en ze vergeleek met het origineel. Inmiddels is de neus aangepast.
de donorauto was ee Button first benetton test. Wat ik heb aangepast is de ahtervleugel (stuk eraf moeten vijlen), mild seven erop, alonso helm erin met de goede decals erop. En Alonso naam + vlaggetje op de auto (TNX Rene ).
het verschil in kleur komt inderdaad door het fotograferen, het donormodel is precies de goede auto.