Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik heb een aantal modellen van het merk Top Model in de collectie. Ik vind de kwaliteit van hun modellen nogal sterk wisselend. Na een bijzonder mooie Ferrari 250MM is het eigenlijk alleen maar bergafwaarts gegaan.
Onlangs won ik op Ebay een model van de Ferrari 340 America. Hoewel het model op zich er netjes uitziet, vielen de velgen zwaar tegen. De velgen zijn totaal niet afgewerkt en de restanten van het gieten zitten er nog aan. Zit niks anders op dan demonteren , schuren en opnieuw verven.
jonnoT schreef:Ik heb een aantal modellen van het merk Top Model in de collectie. Ik vind de kwaliteit van hun modellen nogal sterk wisselend. Na een bijzonder mooie Ferrari 250MM is het eigenlijk alleen maar bergafwaarts gegaan.
Onlangs won ik op Ebay een model van de Ferrari 340 America. Hoewel het model op zich er netjes uitziet, vielen de velgen zwaar tegen. De velgen zijn totaal niet afgewerkt en de restanten van het gieten zitten er nog aan. Zit niks anders op dan demonteren , schuren en opnieuw verven.
Is blijkbaar een kwaaltje van Top Model, heb een 365 GTB 1973, die heeft ook wat afwerkingsproblemen. Schijnt dat bij Top Model de hogere serienummers wel steeds beter worden
Ferrari10flrb schreef:Schijnt dat bij Top Model de hogere serienummers wel steeds beter worden
Klopt helemaal! Ik heb nu 3 Top Models. Twee daarvan zijn redelijk nieuwe modellen, de ander is twee series ouder. Het verschil is vooral goed te zien in spuitwerk en de velgen. Jammer, want ze kosten doorgaans niet weinig..
Je Jaguar ziet er goed uit! Jammer van de blauwe kleur..voor de rest een prachtig model van AUTOart, met de sturende voorwielen.
Groot voordeel natuurlijk dat ze hier al een 1/18 van hadden. Even een paar keer de mal verkleinen, en je hebt een pracht model. Het motordetail (te zien aan de onderkant) is daarom ook van hoge kwaliteit.
Vind de donkerblauwe kleur juist een stuk mooier dan de kleur van jouw Jag Heb de XK SS is deze mooie blauwe kleur nog in een boek staan, dus is nog orginele kleur ook
Schitterende aanwinst! Ik vind dat blauw ook zeker niet lelijk, heb hem afgelopen zaterdag nog in de Louwman Collection gezien en dat blauw staat juist erg sjiek!