Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
hallo allemaal...
ik ben vandaag even bezig geweest aan een projectje..
dit keer was het slachtoffer een peugeot 206 CC
gewoon een simpele ombouw met de velgen van bbfreak die vandaag gearriveerd zijn..
graag jullie mening..
ViperArry schreef:Hoeveel werk je er ook mee hebt gehad. Het is niet mijn smaak, ik kan de velgen niet mooi vinden, sorry.
Het ziet er allemaal wel netjes uit zoals de Unknown User zegt..... maar de velgen horen gewoon niet bij deze auto.
Ieder zijn mening uiteraard..
maar als ik een auto ombouw is het meestal om er een tuning versie van te maken en dan kom je dus al snel uit bij chroom en "bling bling"
Niet om het een of ander , maar volgens mij heb je een vetvlek op de lens van je camera, andere foto's van je uit andere topics hebben hetzelfde effect....
Zou nóg leuker zijn van hem ook in't echt te hebben
Persoonlijk (!) vind ik de Franse wagens oerlelijk maar er zijn enkele uitzonderingen, zoals deze 206 of een 306 cabrio, een Renault Clio, of een Peugeot 406 Coupé (door Pininfarina)...
ironsights schreef:Niet om het een of ander , maar volgens mij heb je een vetvlek op de lens van je camera, andere foto's van je uit andere topics hebben hetzelfde effect....
Ja dat probleem klopt ..
ik weet niet wat het is.
Dus maar een andere camera aangeschaft.
Hier wat nieuwe foto`s:
De foto`s worden alleen enorm lelijk gereduceerd, maarja.
jullie doen het er maar mee