A1 seizoen 2006-2007

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Dimage

Bericht door Dimage »

Door een mazzeltje Nederland vanaf de eerste startplek. 8)
11/11/2006 -
Beijing: Third official practice for the A1GP Beijing, China race has been cancelled following problems with a manhole cover on the street circuit’s racing line. In order to allow all manhole covers to be inspected and any necessary work undertaken, it has been decided to suspend the rest of the day’s A1GP action.

Qualifying will not take place at 14.15 this afternoon. Under the terms of Sporting Regulation 144, in the event Qualifying does not take place, the fastest lap time set in Practice shall be taken as the team’s grid position for the Sprint race. A1 Team Netherlands will start the race on pole, followed by Mexico, Italy and Canada.
http://www.a1gp.com/news/index.php?flas ... newsid=422

grtz Frans
JoostV6
Contacteer:

Bericht door JoostV6 »

Dimage schreef:Door een mazzeltje Nederland vanaf de eerste startplek. 8)

grtz Frans
Met echt heel veel mazzel ja :|

Ik zou het wel wat vinden als ze die bocht 8 erin laten voor het spektakel :!:

Al denk ik van niet :thump_down:
Afbeelding
94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
Dimage

Bericht door Dimage »

Ik hoop eigenlijk meer dat ze alles wel voor elkaar krijgen dat er morgen geraced kan worden.
Vind het maar een rare bedoening, dat al deze problemen op het laatst geconstateerd en gerepareerd moeten worden.
Wanneer zoiets bij de F1 gebeurt, dan worden er flink hoge boetes uitgedeeld en wordt het circuit voor het jaar erop gelijk van de kalender geschrapt.
boerke04

Bericht door boerke04 »

Als men wil dat de buitenwereld de A1 als een serieuze raceklasse gaat zien moeten ze zorgen dat dit soort toestanden nooit meer voorkomen. Het is toch lachwekkend om tijdens de vrije trainingen te moeten constateren dat het circuit niet geschikt is :doh: .
Afbeelding
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

boerke04 schreef:Als men wil dat de buitenwereld de A1 als een serieuze raceklasse gaat zien moeten ze zorgen dat dit soort toestanden nooit meer voorkomen. Het is toch lachwekkend om tijdens de vrije trainingen te moeten constateren dat het circuit niet geschikt is :doh: .
Het gebeurt zelfs een klasse als DTM dus ja om nou gelijk A1 de schuld te geven. Maar die Chinezen die weten nog niet echt veel van circuits idd. Altijd maar die loszittende dingen op de baan, ook met montoya in 2005 :doh:
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
boerke04

Bericht door boerke04 »

fish88 schreef:[..]

Het gebeurt zelfs een klasse als DTM dus ja om nou gelijk A1 de schuld te geven. Maar die Chinezen die weten nog niet echt veel van circuits idd. Altijd maar die loszittende dingen op de baan, ook met montoya in 2005 :doh:
Ik weet dat de DTM ook al eens iets met putdeksels heeft gehad, maar er tijdens de vrije trainingen achter komen dat een bocht in het circuit hetzelfde effect heeft als de Nederlandse spitsuren vind ik toch wel een beetje te... :?

Aan de andere kant zullen dat wel de charmes van een beginnende klasse zijn :wink:
Afbeelding
fish88

Bericht door fish88 »

Gewonnen :worshippy: , jammer dat ik juist die race gemist heb :| . Net wakker geworden bij podium ceremonie.

2de race ook knap gedaan tot de laatste 10 min toen er iets kapot ging.
Afbeelding
zipperscales
Contacteer:

Bericht door zipperscales »

Ging er iets kapot?
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
fish88

Bericht door fish88 »

zipperscales schreef:Ging er iets kapot?
Hij spinde wel erg hard, kan niet zomdaar iets zijn. Of verkeerd teruggeschakeld. iig goede race.
Afbeelding
zipperscales
Contacteer:

Bericht door zipperscales »

Ik las ergens dat zijn voet van de rem schoot, dan is het dus een dom foutje
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
rpmobilitydesign
Schaal: 1:18

Bericht door rpmobilitydesign »

zipperscales schreef:Ik las ergens dat zijn voet van de rem schoot, dan is het dus een dom foutje
Ja dat zei hij idd, wel een heel erg dom foutje en volkome onnodig! Maar ja kennelijk zit de snelheid erin en dat beloofd nog wat voor de rest van het seizoen.
JoostV6
Contacteer:

Bericht door JoostV6 »

rpmobilitydesign schreef:[..]...............dat beloofd nog wat voor de rest van het seizoen.
Ik hoop dat je gelijk hebt maar ik denk alleen dat team NED hard gaat op stratencircuits waar weinig grip is :doh:
Afbeelding
94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
Plaats reactie