Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
jonnoT schreef:Had je al een DB7 Zagato in de collectie?
Nee! Op de wenslijst staat die groene van Spark. Ik vind die véél mooier als die van IXO. Nu nog even wachten, totdat ik hem voor een leuk prijsje tegenkom.
Mooi model van IXO. Ik heb ook een Mk1, leuk om het enorme verschil tussen beide GT40's te zien. Het is een grote auto, echt groot.
Origineel:
Jaguar XK120C #18 - Winner Le Mans 1953 - IXO Models
Naast Aston Martin modellen ga ik ook aan de slag met Jaguar modellen. Dit is mijn 2e C-Type. IXO heeft de #20 en #18 uitgebracht, maar toch verschillende mallen moeten maken. Op veel punten verschilt het model, leuk om te zien.
Origineel:
Groepsfoto "Green" Jags:
Laatst gewijzigd door Donkervoort op zo 10 dec 2006 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Beter dan de huidige reeks forensendiesels die de naam Jaguar al lang niet meer waard zijn. Wordt er überhaubt nog met Jaguars geraced sinds de XJ220...
Zoals ik ook al tegen Jolly zei, 1994 en eerder, toen Jaguar nog echte sportwagens bouwde.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.