Gerben's Dutch Drivers (nieuwe site)
- Gerben Olsder
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Als basis heb ik een model van SKID gebruikt.
Ik had dit model over kunnen nemen van Randall (autopassion)
Hij had dit modelletje eens op de kop kunnen tikken en had hem bewaard om nog eens een ombouw te kunnen maken. Maar gelukkig voor mij wou hij hem wel van de hand doen.
En zie hier het resultaat.
Het model is helamaal gestript geweest en met name de binnenkant is helamaal aangepast met bv een andere stoel ipv de normale stoelen en een brandblusser.
-Gerben-
Ik had dit model over kunnen nemen van Randall (autopassion)
Hij had dit modelletje eens op de kop kunnen tikken en had hem bewaard om nog eens een ombouw te kunnen maken. Maar gelukkig voor mij wou hij hem wel van de hand doen.
En zie hier het resultaat.
Het model is helamaal gestript geweest en met name de binnenkant is helamaal aangepast met bv een andere stoel ipv de normale stoelen en een brandblusser.
-Gerben-
1:43 Dutch Drivers
- vivado ferrari collection
- Contacteer:
- Gerben Olsder
- Contacteer:
ik had nog een update belooft.En hier istie dan,
Dit is een model van Jos Menten. Misschien niet de meest bekende DD maar het is er wel degelijik eentje.
Dit is een model van de Porsche 996 GT3 RSR. Hiermee heeft Jos Mneten samen met de Belgen Bouvy en Loix de 24 uursrace op het circuit van Zolder gereden. Dit was in 2005. Het einde hebben ze er helaas niet mee gehaald maar daar is het model niet minder om.

En misschien een beetje vaag maar dit is de echte,

tot de volgende update
-Gerben-
Dit is een model van Jos Menten. Misschien niet de meest bekende DD maar het is er wel degelijik eentje.
Dit is een model van de Porsche 996 GT3 RSR. Hiermee heeft Jos Mneten samen met de Belgen Bouvy en Loix de 24 uursrace op het circuit van Zolder gereden. Dit was in 2005. Het einde hebben ze er helaas niet mee gehaald maar daar is het model niet minder om.

En misschien een beetje vaag maar dit is de echte,

tot de volgende update
-Gerben-
- vivado ferrari collection
- Contacteer:
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Oja zeker is Jos menten een bekende DD-er.....vooral hier in Limburg.
Hij komt namelijk uit Haelen en dat is slechts enkele kilometers hier vandaan.
Het afgelopen seizoen heeft hij o.a. niet onverdienstelijk in de Belcar serie gereden met een Chevrolet Corvette. Een podiumplaats in Spa (3de plek) zelfs.
Ik wist DUS ECHT NIET dat er ook modelauto's van waren.
Je zult de link wel al hebben, maar toch voor de zekerheid.
http://www.josmentenracing.nl/

Hij komt namelijk uit Haelen en dat is slechts enkele kilometers hier vandaan.
Het afgelopen seizoen heeft hij o.a. niet onverdienstelijk in de Belcar serie gereden met een Chevrolet Corvette. Een podiumplaats in Spa (3de plek) zelfs.
Ik wist DUS ECHT NIET dat er ook modelauto's van waren.

Je zult de link wel al hebben, maar toch voor de zekerheid.
http://www.josmentenracing.nl/
Carpe Diem
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Die vergelijkingen zijn inderdaad hoogst interessant, zeker voor een leek zoals ik. Keep up the good work !vivado ferrari collection schreef:Mooi dat je altijd probeert de foto van het origineel erbij te plaatsen. Dit doe ik zelf ook altijd. Leuk om zo altijd de vergelijkingen te zien tussen schaalmodel en "the real thing"![]()
Succes met je collectie!

- Gerben Olsder
- Contacteer:
Nee, geen van beide.Jp-cars schreef:mooi model is dit nou een spark of een pm kitje?
Het is een ombouw.
Niet door mijzelf gedaan. Ik weet niet door wie maar het model komt uit Duitsland. Als donor auto is een Minichamps model gebruikt.
Ik weet ook niet in welke oplage dit model is gemaakt. Wel weet ik dat er meer dan 1 is gemaakt.
Dus Matt, misschien wordt er nog eens eentje aangeboden..
-Gerben-
Wat een gave kleur blauw zeg. Al lijkt die me een tikkeltje donkerder dan de echte. Rekening houdend met de kwaliteit van de foto. Maar maakt de wagen er niet minder om. 

RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Gerben Olsder
- Contacteer:
Weer tijd voor een kleine update (bij mij zijn ze eigenlijk altijd klein).
Deze keer is het echt een stuk terug in de tijd. Naar 1937 om precies te zijn. Dit is een model van de Aston Martin Speed Model waar Eddie Hertzberger samen met Albert Debille (echt zo heet hij!!) Le Mans mee hebben gereden in 1937. Zij hebben er de 22ste plaats mee behaald.
Ik ben dit model op het spoor gekomen door de vernieuwde site van Ton van Hek (waarvoor dank).

Het is echt een schitterend model die zeker niet misstaat bij de rest.
Op naar de volgende...
-Gerben-
Deze keer is het echt een stuk terug in de tijd. Naar 1937 om precies te zijn. Dit is een model van de Aston Martin Speed Model waar Eddie Hertzberger samen met Albert Debille (echt zo heet hij!!) Le Mans mee hebben gereden in 1937. Zij hebben er de 22ste plaats mee behaald.
Ik ben dit model op het spoor gekomen door de vernieuwde site van Ton van Hek (waarvoor dank).

Het is echt een schitterend model die zeker niet misstaat bij de rest.
Op naar de volgende...
-Gerben-