Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Niet mijn favoriete TVR's, zeker die Tuscans niet. Moet Ricardo gelijk geven, vooral de Tuscans lijken vreemd op de wielen te staan en de proporties overtuigen me niet, maar dat kan bij TVR net zo goed aan de 1:1 liggen
Zou zeker deze d'r nog bij willen Jonno, echt een juweeltje van Spark:
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Jolly Club schreef:Niet mijn favoriete TVR's, zeker die Tuscans niet. Moet Ricardo gelijk geven, vooral de Tuscans lijken vreemd op de wielen te staan en de proporties overtuigen me niet, maar dat kan bij TVR net zo goed aan de 1:1 liggen
Zou zeker deze d'r nog bij willen Jonno, echt een juweeltje van Spark:
Tja, wat denk je dat ik hier van vind... Vind ze alledrie super, wil ze hier absoluut nog een keer hebben, maar voorlopig zal het daar nog nie van komen.
Mooie TVRs, maar ik ken de Tamora niet goed genoeg, zou eigenlijk ook zeggen dat er iets niet klopt.
Ook zo'n merk waarvan je vroeger met erg veel moeite één model kon vinden... super dat er fabrikanten zijn die dit tekort aanvullen!
Na een kortstondig bezoek aan familie in Goes, is het weer tijd voor een up-date. Deze is mede mogelijk gemaakt door onze teruggekeerde vakantieganger uit België Mijn dank hiervoor aan Vic
Ferrari 512 BB/LM ( 1/43 model bij IXO)
Ferrari F40 LM (1/43 model by IXO)
Mac Laren F1 GTR (1/43 model by Altaya)
Laatst gewijzigd door jonnoT op di 28 nov 2006 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.