JonnoT- Quattro voor Walter Rörhl
Netjes.
Kwam vandaag ook dit plaatje tegen.... is hier ooit een model van gemaakt?

Inderdaad..... St.Paul heeft er eentje (deze komt dus uit St. Paul´s topic!)

Zou ook zeker in JonnoT´s verzameling niet misstaan.

Inderdaad..... St.Paul heeft er eentje (deze komt dus uit St. Paul´s topic!)

Zou ook zeker in JonnoT´s verzameling niet misstaan.
Laatst gewijzigd door ViperArry op wo 29 nov 2006 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Als ik het me goed kan herinneren had St. Paul er zo-een!ViperArry schreef:Netjes.
www.racingsportscars.com/photo/1997/Spa-1997-07-20-025.jpg
- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
Schitterende aanwinsten Jonno! Vooral de zwarte Mac en de F40LM!

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
- Donkervoort
Goes was leuk, maar goeie buitenlucht hebben we hier ook zatDonkervoort schreef:Leuke update, John!
De paar dagen in Goes hebben je vast goed gedaan. Die Zeeuwse buitenlucht...![]()
![]()
Nog een kijkje genomen in de modelzaak aan de Grote Markt?

Alfa Romeo Montreal (1/43 model by EG)

Mazda RX8 (1/43 model by Hongwell)

- vivado ferrari collection
- Contacteer:
Die Makrokar was op Ebay al aardig volgeladen
Daarom door met de volgende up-date.
Peter zal deze vooral leuk vinden. Twee modellen van oude modelautomerken. De Alfa 33 spyder is van Mercury, waarvan de foto op Ebay zo slecht was dat het nog een hele verrassing was van wat ik binnekreeg
Gelukkig betekende dat ook dat er verder niet op geboden was en ik het voor een paar euro gekocht heb. Mercury's zijn hele leuke modellen en voor hun ouderdom goed gelijnd. Terzijner tijd zal ik het model opnieuw spuiten.

De Volvo P 1800 is van Metosul en ziet er zeer goed uit voor zijn leeftijd. Gelet op de bumpers is het een model van een vroege P1800. Leuk detail zijn de koplampen

Daarom door met de volgende up-date.
Peter zal deze vooral leuk vinden. Twee modellen van oude modelautomerken. De Alfa 33 spyder is van Mercury, waarvan de foto op Ebay zo slecht was dat het nog een hele verrassing was van wat ik binnekreeg

De Volvo P 1800 is van Metosul en ziet er zeer goed uit voor zijn leeftijd. Gelet op de bumpers is het een model van een vroege P1800. Leuk detail zijn de koplampen