Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Kun je niet gewoon doorzichtig plastic gebruiken (van bijvoorbeeld een plastic trommeltje) , deze vervormen boven een kaars en hem schilderen en op de auto plakken? Dan heb je achterlichten
Zat er op het oorsprokelijke model een bagagerek op het dakje,
of is het een ouderwetse airco, gescheiden voor elke passagier ?
(Ik doel op de vier gaatjes in het dakje )
Ik had die gaten inderdaad dichtgemaakt voor het lakken, en achterlichten kun je maken uit een stuk plexiglas met wat vijl- en schuurwerk en vervolgens met transparant rood lakken.
Twee Fiat's uit lang vervolgen tijden en gezien de Italiaanse kwaliteit van het bodywerk hebben de meesten zelfs de sloop niet meer overleeft De Ritmo ziet er goed uit, perfecte basis om te verbouwen naar een Abarth versie
Laatst gewijzigd door jonnoT op za 16 dec 2006 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
In die tijd was het een leuke auto. Wellicht één van de meest nageproduceerde modellen, ik heb er in mijn verzameling als ik het goed heb 7. Ik denk echter dat de Peugeot 206, de Renault 5 en de Volkswagen Kever de Ritmo voorgaan. Geeft toch aan dat het echte volksauto's zijn. Mooie foto's! Genot te zien (heb je nog ergens het oude model Croma?).