Collezione Vivado Ferrari - updates.

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
dino
Contacteer:

Bericht door dino »

Klopt Mike, maar ze gaan tot op het randje geloof me , en dat alleen maar voor de data.

Afbeelding

deze versie rijd in Japan.
bma43
vivado ferrari collection
Contacteer:

Bericht door vivado ferrari collection »

Even voor de leken onder ons.....
http://www.youtube.com/watch?v=93nAGtbOlr0

De FXX..... :dance:
Ferrari10flrb
Schaal: 1:43
Contacteer:

Ferrari FXX

Bericht door Ferrari10flrb »

De FXX hoort absoluut in de collectie, als je de Ferrari stradales verzamelt!!

Verzamel zelf alleen maar racers. Maar mocht men ermee gaan racen dan koop ik hem zeker!

Jammer, dat Ferrari er geen echte race plannen mee heeft. Bijv volgend jaar op Le Mans mooi die A4 en 407 diesels naar huis rijden!! :wink: :mrgreen: :D
model1op43
Contacteer:

Re: Ferrari FXX

Bericht door model1op43 »

Ferrari10flrb schreef:Bijv volgend jaar op Le Mans mooi die A4 en 407 diesels naar huis rijden!! :wink: :mrgreen: :D
Als ze al mee zouden doen, moet ik je even teleurstellen. Die prototypes (ook de petroleumstelletjes) zijn een secondetje of 15 tot 20 per ronde sneller dan de snelste GT ...
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
Ferrari10flrb
Contacteer:

Re: Ferrari FXX

model1op43 schreef:[..]

Als ze al mee zouden doen, moet ik je even teleurstellen. Die prototypes (ook de petroleumstelletjes) zijn een secondetje of 15 tot 20 per ronde sneller dan de snelste GT ...
Jawel, dat weet ik ook wel. Maar Ferrari heeft vast nog wel een paar overbodige V10 blokken uit de formule 1 lin de magazijnen liggen.

Als ze die nou in een FXX oid monteren...........
Faultier
Schaal: 1:18

Bericht door Faultier »

personally I don´t like the FXX in any scale. Even the real car is so ugly :sick:

But I will buy the new Ferrari 328 by IXO soon. I hope you can suggest it. I love the real car and always wanted a model of it.
Bye
Faultier
Contacteer:

Faultier schreef:personally I don´t like the FXX in any scale. Even the real car is so ugly :sick:

But I will buy the new Ferrari 328 by IXO soon. I hope you can suggest it. I love the real car and always wanted a model of it.
The 328 GTB from Ixo looking great. I can suggest that model. Ok,the FXX isn't the most stunning looking Ferrari ever,but I like the idea behind this project. It's so wierd to buy a very exotic car and you cannot take it out whenever you want :cry:
Being welty is has it's darkside :wink: When I have to choose,I shall not buy a FXX,but a Maranello GTS or an 333SP to run at Ferrari days. But I'm not in that position :snooty:
The FXX is a real musthave for me. I am glad I may add it in the Collection. The FXX gets a nice spot next to the Ferrari Enzo :dance: So I can dream on :wink:
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Faultier schreef:personally I don´t like the FXX in any scale. Even the real car is so ugly :sick:
I'm glad to hear that :thump_up: Now I'm not the only one. Even if you are a Ferrari collector it doesn't mean you have to have it in your collection. I collect what I find beautiful and for me is that the old Ferrari's 8)
Contacteer:

jonnoT schreef:[..]

I'm glad to hear that :thump_up: Now I'm not the only one. Even if you are a Ferrari collector it doesn't mean you have to have it in your collection. I collect what I find beautiful and for me is that the old Ferrari's 8)
Ik,als Ferrari verzamelaar,wil het model graag in mijn Collectie hebben. :thump_up:
BMW M3

Bericht door BMW M3 »

jonnoT schreef:[..]

Nummer 3 al! :mrgreen: Vind het absoluut geen mooie wagen! Ik heb eigenlijk ook niks met de "normale" Enzo.

Maargoed, ik ga niet teveel afkraken :mrgreen:
Deze Enzo staat namelijk goed in je collectie!
Ook Ixo doet het goed om steeds meer Ferrari's (LM wagens) te maken, beter dan die onbetaalbare RedLine's :wink: :mrgreen:
Project: Stuk circuit + Pitboxen 1:87 [Klaar: Eindresultaat]
Afbeelding
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

vivado ferrari collection schreef:[..]

Ik,als Ferrari verzamelaar,wil het model graag in mijn Collectie hebben. :thump_up:

zoals eerderdoor mij gezegd, vind ik het IXO model er erg goed uit zien. En dit model past zekers perfect in jouw collectie :thump_up:
Erikderaaf
Schaal: 1:18

Bericht door Erikderaaf »

hee das mooi een FXX! misschien een van de weinigen maar ik vind de FXX een prachtige wagen! de auto heeft iets erg bruuts, nog meer dan de enzo! Wat ik goed herrinner aan deze auto is het geluid wat er uitkomt... heb schumi met de zijne zien en horen rijden... wat een ongelooflijk race geweld :worshippy:

ik ben benieuwd naar je foto's naast de enzo vin!
Een hele hoop Ferrari's 1:18 en een bescheiden berg Hotwheels...
Contacteer:

Ik hoop voor de kerst nog de Ferrari 365 GT 2+2 in de collectie toe te voegen.
AfbeeldingAfbeelding
Het is de uitvoering uit 1972. Ik heb voor dit model altijd een zwak gehad. Het ontwerp is niet echt spektaculair,maar heel degelijk. Een Ferrari GT zoals een GT in de jaren 70 bedoelt was. De invloeden van het moederconcern FIAT werden steeds zichtbaarder. Het was het begin van een nieuw tijdperk na de fantastische Daytona's.

Het model is van IXO Models 1/43.
Ferrari10flrb
Contacteer:

FXX en 365 GT

vivado ferrari collection schreef:Ik hoop voor de kerst nog de Ferrari 365 GT 2+2 in de collectie toe te voegen.
[url=http://img378.imageshack.us/img378/7554/fer030zf0.th.jpg]img378.imageshack.us/img378/7554/fer030zf0.th.jpg[/URL]img477.imageshack.us/img477/7911/365gt422br6.th.jpg
Het is de uitvoering uit 1972. Ik heb voor dit model altijd een zwak gehad. Het ontwerp is niet echt spektaculair,maar heel degelijk. Een Ferrari GT zoals een GT in de jaren 70 bedoelt was. De invloeden van het moederconcern FIAT werden steeds zichtbaarder. Het was het begin van een nieuw tijdperk na de fantastische Daytona's.

Het model is van IXO Models 1/43.
Nou Vin, je houdt wel van uitersten hoor, eerst z'on lekkere brute bak, als de FXX. Die ik overigens schitterend vind :thump_up:
En dan nu weer een Bernard mobiel :wink: :?
Contacteer:

Re: FXX en 365 GT

Ferrari10flrb schreef:[..]

Nou Vin, je houdt wel van uitersten hoor, eerst z'on lekkere brute bak, als de FXX. Die ik overigens schitterend vind :thump_up:
En dan nu weer een Bernard mobiel :wink: :?
Er is veel gebeurt tussen 1972 (365GT) en 2005 (FXX). Het lijkt me mooi om deze 2 naast elkaar te zien. Foto's worden uiteraard geplaatst als de modellen aanwezig zijn :thump_up: By the way,ik heb vroeger in de 365 GT van Bernhard gezeten :)
Plaats reactie