In dat kleurtje komt nog wel verandering. Ben al blij dat ik het model voor een redelijke prijs in een goede staat heb weten te krijgen. De Sprint krijgt dezelfde kleur als mijn Alfaatje was: zwart117ayrton schreef:inderdaad kleurtje is wat minder ,maar anders prima john
![]()
JonnoT- Quattro voor Walter Rörhl
Meteen een hele lading met modellen binnengekregen. Goed voor een aantal up-dates in kerst en oliebollen sfeer
Spyker C8 Double 12

Handgebouwd model van een nog steeds onbekende bouwer, maar 048 van de 500

Kwam in een luxe box

Het model ziet er goed uit. Al is het zeker geen Replicars,maar die zijn onderhand niet meer te betalen. Veel foto-ets materiaal.
Het enige echte minpunt van het model zijn de wielen. Vind ze beneden peil. Zal is bekijken of ik ze nog kan bijwerken, anders op zoek naar andere wielen (van IXo of zo)

Net gekocht en al onderweg: Facel Vega HK500
Spyker C8 Double 12

Handgebouwd model van een nog steeds onbekende bouwer, maar 048 van de 500

Kwam in een luxe box

Het model ziet er goed uit. Al is het zeker geen Replicars,maar die zijn onderhand niet meer te betalen. Veel foto-ets materiaal.
Het enige echte minpunt van het model zijn de wielen. Vind ze beneden peil. Zal is bekijken of ik ze nog kan bijwerken, anders op zoek naar andere wielen (van IXo of zo)

Net gekocht en al onderweg: Facel Vega HK500
Laatst gewijzigd door jonnoT op wo 20 dec 2006 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- vivado ferrari collection
- Contacteer:
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- Erikderaaf
- Schaal: 1:18
- Donkervoort
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Dan heb jij de laatste tijd op Ebay Spyker niet als zoekopdracht ingetikttom schreef:Leuk model, nooit eerder gezien!
direct maar de volgende up-date
Nissan 280 Z-T ( 1/43 model by Tomica/Dandy)

Vraag me niet waar die T voor staat, want het is Geen Turbo en ook geen T-bar
Jensen Interceptor FF (1/43 model by Dinky)

Tom had bij mijn Politoys Jensen Interceptor geschreven dat hij een uitvoering van Dinky had. En die was ooit geel geweest.
Ben vergeten om een foto van de twee modellen naast elkaar te maken, want de twee hebben duidelijke verschillen. De Dinky heeft een langere motorkap en de Politoys lijkt overtuigender gelijnd.
Maserati Biturbo Spyder (1/43 model by G&P)

De nog ontbrekende Maserati uit de "La Maserati"serie. Op de F1 modellen na heb ik de hele serie. Echter zijn de A6GS, 450 S en Khamsin van ander modelmerken ( Bang, Bang, IXO)
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer: