Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Die klokken zitten tussen de 70 en de 80 euro in, de mobielhouder kost 45 euro en de pennehouder 30 euro..dit zijn prijzen incl. btw wel exclusief verzendkosten. Vind het nogal vrij prijzig spul als ik eerlijk ben......
Volkomen mee eens, misschien koop ik ooit iets dergelijks maar nu gaat dat geld toch mooi in de modellen zelf zitten (wil trouwens niet weten wat t meubilair dan gaat kosten )
Inderdaad bracer, voordat geld koop ik ook liever nog een mooi model bij van Autoart...die extra producten kunnen later altijd nog aangekocht worden...
Idd Kwiebje en Bracer, naar mijn idee kan dit spul best een paar euro(tientjes) goedkoper, maarja dan heb je wel echte Designmeubeltjes he? Maargoed ik koop er ook liever een model voor, bijvoorbeeld die BMW (E30) M3 die ze uitbrengen
Op zich is AA best duur ook met sommige modellen. Maar als je het spul weer wilt verkopen krijg je er meestal ook wel weer een goede prijs voor terug En ten tweede als het over modelauto's gaat maken ze wel mooie gedetailleerde modellen. Soms met stoffe stoeltjes. Aangaande de andere producten van autoart vind ik deze ook aan de prijzige kant. Deze hadden idd wel iets goedkoper gekunt. Maja eens Aa verzamelaar, is altijd AA verzamelaar
kwiebje schreef:Op zich is AA best duur ook met sommige modellen. Maar als je het spul weer wilt verkopen krijg je er meestal ook wel weer een goede prijs voor terug En ten tweede als het over modelauto's gaat maken ze wel mooie gedetailleerde modellen. Soms met stoffe stoeltjes. Aangaande de andere producten van autoart vind ik deze ook aan de prijzige kant. Deze hadden idd wel iets goedkoper gekunt. Maja eens Aa verzamelaar, is altijd AA verzamelaar
Klopt helemaal, k ben zelf helemaal naar AA toe aan het trekken, kan er wel minder kopen maar je krijgt er idd meer voor terug niet dak ze ooit wegdoe hoor!
Idd ik vind aa ook een van de betere merken, zij brengen ook vrij veel BMW's uit dus ik vind het toppie Minichamps trouwens ook, maar alles wat minichamps heeft uitgebracht gaat Aa heruitbrengen