mfoeken schreef:Ziet er weer super uit Dicotto

. Altijd leuk om op vakantie op modellenjacht te gaan. En dan bedoel ik niet alleen de auto's...

.
Dat hadden we wel door

Barca is daar trouwens een zeer leuke plaats voor

, maar wel buiten 't hoogseizoen (want dan lopen er echt teveel Britten rond)...
InjectTheVenom schreef:[..]
Voor de rest geloof je je ogen niet wat daar allemaal rond rijd

Toen we er 3 jaar geleden voor het laatst waren zag ik een originele Bullit mustang (

), een jaren 90 Bullit editie, een gele Trans Am Last Edition en nog veel en veel meer.
Wel, daar zit je ook in Barca goed voor...
Heb 't voorbije WE een stuk of 4 Golf R32 gezien, 4 RS4, een RS6, wat S4 en S6, en dan zwijg ik nog over de karrenvrachten Cayennes, SL AMG's, en nog wat S3's, GTI's en aanverwanten...
Zoals reeds aangehaald, ben ik gisteren ook naar Ikea geweest om m'n nieuwe 1/43 een beetje deftig te kunnen plaatsen... Zo had ik ze tot gisteren staan: bovenop mekaar, en nog in de doosjes:
Daar is dus verandering in gekomen
'k Heb wel niet voor de gewone deuren gekozen, maar voor die in aluminium omdat dat profieltje wat fijner is. Daarbij nog wat glazen plankskes, en de lampkes waren in solden, dus hebben we die er ook maar bij genomen. Zoals ge ziet, de kast is gekocht
op de groei zoals ze bij ons zeggen. Er is ruimte genoeg om nog wat toe te voegen
Dat geeft zoiets:
En hij staat naast de andere met m'n 1/18 Porsches: