JonnoT- Quattro voor Walter Rörhl
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
- fish88
- Schaal: 1:43
Leuke update
, ben eigenlijk wel benieuwd naar de motoren van die wagens 

Laatst gewijzigd door fish88 op do 01 feb 2007 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Na aanleiding van mijn vondst op Ebay ( en aankoop) even een boek up-date die gerealteerd is aan 1/43 modellen
Enige maanden geleden kocht ik het onderstaande boek. De inhoud gaat over de top modelmerken als ABC , AMR, BBR enz. Schitterende foto's.

In het boek zit ook een uitgebreid register

In kader van mijn toenmalige Ferrari expositie in het Autotron kreeg ik van mijn mede-organsator dit boek over 1/43 Ferrari sport modellen.

Ik spaar toen nog grote schaal, maar het boek heeft inmiddels veel diensten bewezen
Het boek is Volume 1 van een serie die helaas nooit verder is gekomen. Tot ik gisteren op Ebay het volgende boek zag.

Ik herkende direct de naam van de auteur. Het is wel in het Frans geschreven, maar dat maak niets uit. Volgens de beschrijving gaat het over , straatwagens, conceptcars, en tuning.
Verder heb ik mijn naslagwerken met enkele boeken over Mille Miglia en de Targa Florio versterkt.
Enige maanden geleden kocht ik het onderstaande boek. De inhoud gaat over de top modelmerken als ABC , AMR, BBR enz. Schitterende foto's.

In het boek zit ook een uitgebreid register

In kader van mijn toenmalige Ferrari expositie in het Autotron kreeg ik van mijn mede-organsator dit boek over 1/43 Ferrari sport modellen.

Ik spaar toen nog grote schaal, maar het boek heeft inmiddels veel diensten bewezen

Het boek is Volume 1 van een serie die helaas nooit verder is gekomen. Tot ik gisteren op Ebay het volgende boek zag.

Ik herkende direct de naam van de auteur. Het is wel in het Frans geschreven, maar dat maak niets uit. Volgens de beschrijving gaat het over , straatwagens, conceptcars, en tuning.
Verder heb ik mijn naslagwerken met enkele boeken over Mille Miglia en de Targa Florio versterkt.
- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Leuke boeken. Een beetje verzamelaar zorgt dat hij wat naslagwerken achter de hand heeft. 

Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en

De Mille Miglia is samen met de Targa Florio nog een recentelijk verzamelonderwerp van mijn collectie. Voorlopig houd ik me eerst bezig met de Overall winnaars (24 stuks) en andere belangrijke wagens ( bv Mercedes 300 SL'52). Kever deden het niet al te best in de Mille Miglia, geloof ik. Kom ze niet in de top van de verschillende klassen tegen.Arjan schreef:leuke verzameling JonnoT! ik mis alleen de Mille Miglia Kever
Maar ik heb wel Kevers in de collectie : 2 Cabrio's, 1303 en een Brilletje. Daarnaast nog 3 Karmann Ghia's
- Donkervoort
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Donkervoort schreef:Gave boeken zeg! Ik doe het lekker goedkoper..op het net is een complete lijst met Aston Martin modellen te vinden![]()
Maar deze boeken staan natuurlijk nog mooi in je vitrine ook!
Heb een heel mooi boek over Aston Martin in de kast staan en dat voor nog geen 3 tientjes bij de boekhandel gehaald