Daar is ie weer! Peter 25 april 2018
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Enkele lege plekken in mijn Sabra Gamda Koor opgevuld met aankopen via Marktplaats. Ik mis nog 2 modellen.
De politie wagen heeft weer Israelisch schrift op de zijkant. Van deze Chevrolet heb ik nu 3 versies. Verder een moeilijk vindbare Cadillac. Daar hoort nog een softkap op.

Ik begin met de Mack waar de brug inmiddels weer opligt.

Het setje Impala's.
De politie wagen heeft weer Israelisch schrift op de zijkant. Van deze Chevrolet heb ik nu 3 versies. Verder een moeilijk vindbare Cadillac. Daar hoort nog een softkap op.

Ik begin met de Mack waar de brug inmiddels weer opligt.

Het setje Impala's.
- buttonfreak
- Contacteer:
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Van Solido kocht ik deze Renault 4CV, met van de gevaarlijke deuren.

Verder deed ik goede zaken op Marktplaats en nam ik van een plaatsgenoot 6 Dinky Toys over in een heel aardige staat. Ze waren van zijn vader en kwamen boven tafel na hun overlijden. Een paar modellen moeten gerestaureerd worden voor missende onderdelen, maar sommigen zijn echt perfect. Deze Mercedes b.v.. Helaas is mijn accu op van mijn toestel, eerst maar even opladen en dan het vervolg van mijn update.
Pers nog 2 foto's uit de accu.

De rest laat ik zien als ik de reserve onderdelen van MK Models heb ontvangen. Zit een Lagonda bij, das een hele oude Dinky, een vuilniswagen en Bedford tanker.
Toegevoegd na 38 minuten:

Verder deed ik goede zaken op Marktplaats en nam ik van een plaatsgenoot 6 Dinky Toys over in een heel aardige staat. Ze waren van zijn vader en kwamen boven tafel na hun overlijden. Een paar modellen moeten gerestaureerd worden voor missende onderdelen, maar sommigen zijn echt perfect. Deze Mercedes b.v.. Helaas is mijn accu op van mijn toestel, eerst maar even opladen en dan het vervolg van mijn update.
Pers nog 2 foto's uit de accu.

De rest laat ik zien als ik de reserve onderdelen van MK Models heb ontvangen. Zit een Lagonda bij, das een hele oude Dinky, een vuilniswagen en Bedford tanker.
Toegevoegd na 38 minuten:
Er is nog een Torino en een pickup. Die sportcoupe weet ik niet.jonnoT schreef:Super,Peter.die Amerikanen blijven kolossale bakken
ik weet dat er van Sabra een sportcoupé is gemaakt. Is daar ook een model van?
Laatst gewijzigd door Peter Parker op di 06 feb 2007 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
- buttonfreak
- Contacteer:
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Vandaag kwam binnen mijn Peugeot 403 van Solido.

Leuke auto speelde ook een rol in de serie Columbo, maar volgens mij was dat een grijze versie.

Hier is ie naast mijn gesloten versie van Dinky Toys, ooit zelf gespoten.
Google is zo leuk en het is de cabrio versie in het grijs.

"Just one more thing!"

Leuke auto speelde ook een rol in de serie Columbo, maar volgens mij was dat een grijze versie.

Hier is ie naast mijn gesloten versie van Dinky Toys, ooit zelf gespoten.
Google is zo leuk en het is de cabrio versie in het grijs.

"Just one more thing!"
- buttonfreak
- Contacteer:

Collectie Porsche in 1/43