Gerben's Dutch Drivers (nieuwe site)
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Dat ziet er lekker overzichtelijk uit en nu kan ik ook wat makkelijker bij jou spioneren welke modellen ik nog mis. 
Ik heb je site ook meteen maar gelinkt op de mijne,...en ook maar je tekst op je banner aangepast in DUTCH Drivers.
Tenminste op mijn site

Ik heb je site ook meteen maar gelinkt op de mijne,...en ook maar je tekst op je banner aangepast in DUTCH Drivers.

Carpe Diem
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
- Gerben Olsder
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
- Gerben Olsder
- Contacteer:
Goed gezien. Het was mij ook al opgevallen en we gaan het aanpassen. Bedankt voor het opletten!Markopolo schreef:Ziet er erg strak uit![]()
![]()
Kleine puntjes:
De eerste #16 DTM Opel van Bleekemolen is een Vectra en de fabrikant is gewisseld met de Valvoline DTM Opel van Bleekje, deze is van Schuco, staat nu Minichamps en bij de Vectra net andersom.
-Gerben-
Toegevoegd na 4 minuten:
Bedankt voor het compiment. En dat van Jan de Rooy heeft wat mij betreft een duidelijke reden. Mijn verzameling betreft alleen maar circuit modellen in 1:43. Ik doe geen rally of Dakar modellen. En dat komt weer omdat ik dat niet zo volg eigenlijk. Misschien alleen de Nederlanders een beetje maar het circuit racen vind ik veel leuker. Er zijn echt wel hele mooie modellen van Nederlanders in het rally gebeuren maar ik heb de lijn getrokken en daar ga ik niet over heen.buttonfreak schreef:Mooie site!
Ik heb een opmerking: Waarom worden bij de Dutch drivers altijd grootheden als Jan de Rooy vergeten? Zijn toch ook mooie modellen van, of niet dan?
Maar mooie site,een aantal nieuwe namen voor me, modellen waarvan ik niet het bestaan afwist, etc. veel moois te zien!
Vandaar dus ook geen Jan de Rooy, ook al is hij een grootheid...
-Gerben-
1:43 Dutch Drivers
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
- coolpappa04
- Schaal: 1:18
- Gerben Olsder
- Contacteer:
weer eens tijd voor een kleine update,
Eerst maar eens de meest bijzondere in mijn verzameling tot dusver.
Anderhalf jaar geleden had ik dit model gekocht op ebay. Alleen toen ze mijn pakketje kwamen brengen waren we op vakantie in Egypte. De pakketdienst (niet de TNT) kwam zodoende 4 keer aan de deur en stuurden vervolgens het model terug (naar Engeland). Alleen daar is het nooit meer aangekomen en het model heb ik nooit weer gezien. Balen...
Weer zoeken op ebay maar uiteraard niks vinden. Het is nl een giga zeldzaam model. Op een gegeven moment kwam Matt met de mededeling dat zijn vrouw het model op internet gevonden had en Matt had het model gekocht. Hij gaf mij het adres van de winkel en ook ik bestelde de kit. Ik kreeg een mailtje terug dat hij net de laatste verkocht had. BALEN...
Maar hij wist nog een andere winkel die er misschien nog eentje had. En na veel mailen heen en weer kreeg ik de kit thuis. He He....
Alleen toen ik de kit ging bouwen bleek dat de decals niet goed waren. Als de decals met water in aanraking kwamen dan vielen ze direct uit elkaar .. BALEN!!
Maar goed ik vond op ebay een ander decal vel en die bleek goed te zijn.
Ik had het model intussen in een hoek gefli.... en had er even genoeg van. Maar na enkele maanden heb ik toch weer de moed gehad om de kit te maken, met dit resultaat. He He...
En zo krijg je een bijzondere band met je modellen!
Dit is de Courage C36 waar Jan Lammers Le Mans mee heeft gereden in 1996. Hij deed dat samen met Mario Andretti en Derrick Warwick. Ook geen kleine namen. Ze zijn 13e geworden dat jaar.

en zo zag hij er in het echt uit.

De volgende is nog een Courage maar dan de C65 van Michel Vergers Le Mans 2006. Hij is daar 21e mee geworden. Een mooi debuut.

En de echte

En als laatste weer terug naar Jan Lammers. Dit is de Dome waar Jan Le Mans mee reed in 2005. een zelf gebouwde kit van Provence. Eigenlijk is hij nog niet helemaal klaar want het stuur moet er nog in. In de kit zit een heel vreemd stuurtje die niet lijkt op wat er in het echt in zat. Die moet ik dus nog maken. Verder vind ik hem wel mooi geworden.

en weer de echte

Zo dat was het weer voor nu.
De volgenden komen er aan..
-Gerben-
Eerst maar eens de meest bijzondere in mijn verzameling tot dusver.
Anderhalf jaar geleden had ik dit model gekocht op ebay. Alleen toen ze mijn pakketje kwamen brengen waren we op vakantie in Egypte. De pakketdienst (niet de TNT) kwam zodoende 4 keer aan de deur en stuurden vervolgens het model terug (naar Engeland). Alleen daar is het nooit meer aangekomen en het model heb ik nooit weer gezien. Balen...
Weer zoeken op ebay maar uiteraard niks vinden. Het is nl een giga zeldzaam model. Op een gegeven moment kwam Matt met de mededeling dat zijn vrouw het model op internet gevonden had en Matt had het model gekocht. Hij gaf mij het adres van de winkel en ook ik bestelde de kit. Ik kreeg een mailtje terug dat hij net de laatste verkocht had. BALEN...
Maar hij wist nog een andere winkel die er misschien nog eentje had. En na veel mailen heen en weer kreeg ik de kit thuis. He He....
Alleen toen ik de kit ging bouwen bleek dat de decals niet goed waren. Als de decals met water in aanraking kwamen dan vielen ze direct uit elkaar .. BALEN!!
Maar goed ik vond op ebay een ander decal vel en die bleek goed te zijn.
Ik had het model intussen in een hoek gefli.... en had er even genoeg van. Maar na enkele maanden heb ik toch weer de moed gehad om de kit te maken, met dit resultaat. He He...
En zo krijg je een bijzondere band met je modellen!
Dit is de Courage C36 waar Jan Lammers Le Mans mee heeft gereden in 1996. Hij deed dat samen met Mario Andretti en Derrick Warwick. Ook geen kleine namen. Ze zijn 13e geworden dat jaar.

en zo zag hij er in het echt uit.

De volgende is nog een Courage maar dan de C65 van Michel Vergers Le Mans 2006. Hij is daar 21e mee geworden. Een mooi debuut.

En de echte

En als laatste weer terug naar Jan Lammers. Dit is de Dome waar Jan Le Mans mee reed in 2005. een zelf gebouwde kit van Provence. Eigenlijk is hij nog niet helemaal klaar want het stuur moet er nog in. In de kit zit een heel vreemd stuurtje die niet lijkt op wat er in het echt in zat. Die moet ik dus nog maken. Verder vind ik hem wel mooi geworden.

en weer de echte

Zo dat was het weer voor nu.
De volgenden komen er aan..
-Gerben-
1:43 Dutch Drivers