Staan best wel dure wagens in trouwens
Als je ook een wand over hebt...
Op zich best aardig bedacht, maar ik ben ook meer een voorstander van het veilig en tastbaar plaatsen van je wagens. Voor hetzelfde geld gaat het een keer mis bij hte plaatsen van een nieuwe wagen (er is nog 1 plekje vrij) en donderen je dure wagens het trapgat in
Aan de andere kant, het huis ziet er niet zo groot uit dus misschien ook wel dé oplossing

-
The Red Dream
Mijn inziens geen goede oplossing om vitrines boven een trap te hangen. Zo kun je de modellen toch niet meer aandachtig aanschouwen. Je kijkt alleen maar onder de models in van een afstand.
Ook als je de modellen zou willen laten bekijken door belangstellenden (bezoek enz..) lijkt mij dat moeilijk, of je moet ze al laten klimmen langs een ladder op.
Lijkt mij sowieso geen veilige oplossing. Ik zie het uiteinde van de ladder al door de ruiten schieten. Maar niet te spreken als je ook nog van de ladder naar beneden donderd. Misschien de hele kast achter je aan. Ik moet er niet aan denken. 
Ook als je de modellen zou willen laten bekijken door belangstellenden (bezoek enz..) lijkt mij dat moeilijk, of je moet ze al laten klimmen langs een ladder op.

- ///M Power
Die zag ik gisteren ook al op dat forum, wel heel mooi
Maar als je nu een auto wil bekijken dan moet je boven aan de trap gaan zitten ofzo
Niet erg handig naar mijn mening... Ze (was een vrouw.....) heeft wel de halve (hele?) Mclaren verzameling van Ut, voor hoeveel gaan die straatversies van de Gtr eigenlijk (helemaal rechtsonderin, die zwarte, kan er misschien eentje kopen...)
Maar als je nu een auto wil bekijken dan moet je boven aan de trap gaan zitten ofzo