Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Zo, veel VWtjes, waarom bouw je die Corrado's niet op en waarom laat je die Revell in de doos zitten, zo'n model wil je toch gewoon goed kunnen bekijken
Ik weet dat het hier voor sommige een gevoelige snaar is, maar deze dozen bouw je gewoon niet. Hebben een straatwaarde van 125euro het stuk niet gebouwd.
De Corrado van revell op schaal 1/18 is in 02-2007 uitgebracht.
Ik denk dat de verkoop van dit model heel slecht gaat zijn, en dit jaar nog uit productie gaat.
Ik laat ze dan in de doos voor de zeldzaamheid achteraf.
Snap je
Alleen zou ik (maar dat is mijn mening) de auto's wel bouwen.
Je begint toch een verzameling om er van te genieten en niet om rijk van te worden?
Hoe het met de Revell Corrado zit, weet ik niet. De meeste modellen kun je zo uit de doos halen, de doos bewaren en er later bij evt. verkoop weer in stoppen
Prachtige collectie! Ik herken veel wat ik hier ook heb staan.
Die Revell Corrado verkoopt niet slecht hoor, die gaat het meest verbouwde model worden in Duitsland. Je kunt 'm rustig uit de doos halen (inpakken is altijd weer mogelijk).
Als ik bouwdozen koop zorg ik er ook altijd voor dat ik een exemplaar ongebouwd laat.
tom schreef:Prachtige collectie! Ik herken veel wat ik hier ook heb staan.
Die Revell Corrado verkoopt niet slecht hoor, die gaat het meest verbouwde model worden in Duitsland. Je kunt 'm rustig uit de doos halen (inpakken is altijd weer mogelijk).
Als ik bouwdozen koop zorg ik er ook altijd voor dat ik een exemplaar ongebouwd laat.
Idd, denk dat hij wel als een warm broodje over de toonbank heen gaat.
Mooie collectie Vooral die oranje Karmann is wel mooi, zie je ook niet zoveel. Denk persoonlijk niet dat de Revell Corrado ooit meer waard gaat worden. Veel mensen zitten hier al een tijdje op te wachten en bovendien doet Revell redelijk goed onderzoek naar welke modellen levensvatbaar zijn op de markt... Zie ze nooit slecht verkopen. Maar ieder zn ding natuurlijk