Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Heb er weer iets nieuws bij.. ben al een tijdje aan het proberen om alle Clio Maxi's te verzamelen (10 versies door UH). Deze maand er terug 1tje gevonden op e-bay, me happy
Ook nog een 5 Alpine gescoord bij de plaatselijke modelshop..
Het is zonde dat ik zo weinig tijd heb met dat ik binnen een maand afstudeer, een hoop werk met stage, scriptie etc.. dus geen tijd voor degelijke foto's te maken of om verder te werken aan mn diorama die ik zo graag af wil hebben..
Ook het studentenloon (0,0 €) begint door te wegen.. wil zo graag vannalles kopen maja...
Jullie zullen het voorlopig met deze kleine update moeten stellen..
Deze update is goed genoeg voor mij hoor , Droes. De Clio Maxi is mooi en lekker zeldzaam. De R5 Alpine is ook heel knap , heb hem vandaag ook gekocht ! Weer een leuke update !
Groetjes ,
Autofreakie