TVR freak's verzameling (27/04/07: Alfa Romeo Giulia GTA!)

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Diciotto
Schaal: 1:43

Bericht door Diciotto »

1:18 24/7 schreef:Mooie doos! 8)

En zo'n vitrine, quanta kost dass? :eh:
Idd spetterende vitrine.
Ben er ook over aan het nadenken.
En de kostprijs... Tsja, dat is relatief hè.
Ik zou het uitdrukken in # modelletjes, en dan lijkt zoiets weer een stuk minder duur :mrgreen:
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
TVR freak

Bericht door TVR freak »

Allen hartelijk bedankt voor jullie leuke reacties :thump_up:

Gelukkig neemt mijn vader de vitrine voor zijn rekening aangezien de hobbyzolder vooral zijn domein wordt :mrgreen:

Eind van dit jaar moet het allemaal klaar zijn en zal ik ook foto's posten van de collectie en de aangeklede hobbyruimte. Ik zie er nu al enorm naar uit om alle modellen eindelijk eens voorgoed uit de doos te halen...
TVR Griffith 500 - the true spirit of driving -
TVR freak

Bericht door TVR freak »

Weer een update! Dit keer de schitterende Ford Capri RS 3100 van Minichamps. Wat ben ik verliefd op dit model, het is werkelijk een plaatje! Mooie details zoals een volledig bekabelde motor en een mooi interieur.

Ik denk dat de laatste BMW CSL's iets beter zijn, maar deze is ook erg goed! Ben een groot fan van Minichamps aan het worden, de kwaliteit kan meten met AUTOart/Kyosho maar kosten behoorlijk wat minder.

Heb deze Capri van de zomer nog zien racen dus vind het nu helemaal top dat ik er ook een model van heb! Hier wat foto's!

1/18 Ford Capri RS 3100 #5 - Minichamps -

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De echte:
Afbeelding

Volgend model: 1/18 Aston Martin DBR9!
TVR freak

Bericht door TVR freak »

Met dit model sluit ik mijn modelautojaar 2006 af wat een zeer vruchtbaar jaar is geweest :D Dit jaar zijn er 12 bijgekomen, stuk voor stuk juweeltjes al zeg ik het zelf.

Het model valt me echt 100% mee. De prijs-kwaliteit van dit model is echt top! En hij kan open :mrgreen:. Motor is behoorlijk goed net als het interieur. Velgen en remschijven vind ik erg goed alleen staat hij van voren te hoog op z'n wielen, dit moet ik nog een keer aanpassen. De antennes zijn dan weer behoorlijk minder, ook dit wil ik nog veranderen.

Al met al ben ik gewoon erg blij met dit model, natuurlijk is de AUTOart mooier maar die kost meer dan het dubbele. Hier wat foto's samen met de normale DB9!

1/18 Aston Martin DBR9 #59 - Solido -

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Iedereen een gelukkig en voorspoedig nieuwjaar toegewenst!
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

Schitterende AM, ik heb zelf de AA, maar de Solido mag er zeker zijn! :thump_up:

Afbeelding

:mrgreen:

Die Capri is trouwens ook :drool: :worshippy:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

Die Solido is best mooi.. zolang je hem maar niet te dicht bij de AA in de buurt zet...

Ik ben zelfs van mening dat de Solido een dikkere voldoende krijgt dan de AA... maar dat wordt volledig bepaald door de prijs...

:thump_up:
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Zeker geen verkeerde aanwinst, Solido laat zien dat ze toch nog heel wat kwaliteiten in huis hebben :worshippy:
TVR freak

Bericht door TVR freak »

Weer een nieuw model in mijn collectie maar dit keer geen 1/18. Ga me toch ook wat richten op 1/43 dit jaar. En deze dient als start daarvan.

Deze Jaguar D-type Short nose van AUTOart is werkelijk een plaatje. Maar nu moeten de XK SS en de XJ13 er ook nog bijkomen :mrgreen:

1/43 Jaguar D-Type Short nose - AUTOart -

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

TVR freak schreef:Weer een nieuw model in mijn collectie maar dit keer geen 1/18. Ga me toch ook wat richten op 1/43 dit jaar. En deze dient als start daarvan.
:shock: Laat je je mede 1:18 verzamelaars zo maar in de steek :snooty: :mrgreen:

Moet zeggen dat het wel een mooie aanwinst is :worshippy:
Donkervoort

Bericht door Donkervoort »

Ricardo schreef:
:shock: Laat je je mede 1:18 verzamelaars zo maar in de steek :snooty: :mrgreen:
Hij kijkt gewoon té vaak in mijn vitrine, dat heeft toch een positieve uitwerking gehad! 8)

Dit is weer een super aanwinst vriend. Moet hier ook nog komen, net als een XJ13. Ga maar lekker genieten van de 1/43 detail :wink: :thump_up:
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Wauw...onwijs gaaf model :worshippy: :worshippy: Zet die maar even bij op mijn lijst van Most wanted :P DE XJ13 staat bij mij ook op de wenslijst :thump_up:

1/43 is een goede keus :thump_up:
TVR freak

Bericht door TVR freak »

Thanx voor de reacties! 1/43 is zeker mooi, maar blijf 1/18 het mooist vinden :mrgreen:

Er moet absoluut nog een XJ13 naast, die komt er misschien binnenkort nog wel :D.
Donkervoort

Bericht door Donkervoort »

TVR freak schreef:Er moet absoluut nog een XJ13 naast, die komt er misschien binnenkort nog wel :D.
Bestel er dan maar twee 8) Je maat kan hem ook wel gebruiken hier in zijn kassie... :lol:
TVR freak

Martini time!

Bericht door TVR freak »

Eerste update van de drie! Allereerst de hele gave Porsche 911 RSR Carrera Turbo 2.1 met als coureur Gijs van Lennep. En wat heeft AUTOart er weer een schitterend model van gemaakt! Alle details zijn aanwezig en de Martini sponsoring is erg mooi aangebracht. Gaaf is ook dat het een dealereditie is. Hier wat foto's:

1/18 Porsche 911 Carrera RSR Turbo 2.1 - AUTOart -

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Enkele foto's samen met de Porsche 917L
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
TVR freak

Bericht door TVR freak »

Allen hartelijk bedankt voor de reacties! Ben zelf ook erg blij met dit model! :worshippy:

Binnenkort update 2: Ferrari 365 Daytona Competizione #64 :dance:
Plaats reactie