Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
jazeker! nog één scalextric minardi en dan heb ik alle modelauto's van alonso voor zover ik weet, behalve een 1:43 op afstandbediening uit Korea, maar daar ben ik nog mee bezig
Ga je die Button modellen nog ombouwen naar Alonso of laat je ze in originele staat, aangezien Buttons laatste resultaten leveren ze in de toekomst misschien nog wat op ( vooral die Benetton testcar dan)
In deze overall zou Jos gaan testen in de Arrows A23 van 2002, voordat hij op 7 februari van dat jaar ontslagen werd. Jos heeft de overall dus nooit aangehad (misschien voor een seatfitting), hij heeft wel zijn handtekening erop gezet.
ik heb hem via ebay, en ik heb hem alvast op marktplaats gezet om te kijken of er handel in zit
Mooi model Rob, ik kan me alleen zo gruwelijk ergeren aan die helm van Alonso, dat ze er nog niet achter zijn bij hotwheels dat die niet klopt.
Nu hoop ik wel voor je dat je binnenkort ook het 2nd victory model aan kan schaffen, het ziet er in ieder geval goed uit voor morgen