Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Wassink schreef:Wat ontzettend cool die diorama!
(heeft die verkoper er toevallig meer?)
hij maakt ze alleen op bestelling, bouwer is diorama art uit uithoorn. Alles is mogelijk
Toegevoegd na 1 minuten:
InjectTheVenom schreef:Is dat een gewoon generiek diorama of een bocht van een bepaald cirquit? Wat heeft het moeten kosten en is het nog verkrijgbaar?
Er is er maar een van en die heb ik, ik heb het voor 37 euro overgenomen van iemand die er niks meer mee deed (het stond overigens 2 maanden op marktplaats zonder biedingen)
InjectTheVenom schreef:Doe mij in dat geval eens een adresje van de beste man als je wil ik heb nog wel een paar ideetjes waar ik wel eens een prijs van zou willen weten
ik heb geen adres, maar het heet diorama art uit uithoorn, misschien ff google'n
Weer eens een update vanuit het regenachtige Almere
Jordan EJ13 fisichella 1st win Interlagos 2003 Minichamps, een hele mond vol, maar wel een heel mooi model vind ik. het model is overigens uitgevoerd met intermediate banden en racevuil