Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ricardo schreef:Om dat 80 % van de auto's die hier verschijnt 2 dagen later in een ander topic terug te vinden is. Meestal met de woorden, bied maar of eww 35 euro of wat is dit model waard.
Het zal me eigenlijk een worst zijn, maar plaats die modellen dan gelijk in het goede topic en niet eerst hier Want het is gewoon handel een geen onderdeel van je collectie.
Het zal me eigenlijk een worst zijn, maar plaats die modellen dan gelijk in het goede topic en niet eerst hier Want het is gewoon handel een geen onderdeel van je collectie.
Brr vreselijke modellen, maar goed ieder zijn smaak.
De Tirga is trouwens geen Dealer versie (teminste zover ik weet heeft dit model geen 17 99 xxx nummer)
maar een promo versie en alleen te koop bij Opel Duitsland, dus een gelukje dat Opel Duitsland de shop op de RAI draaiden zouden ze vaker moeten doen, daar hebben ze veel meer leuk spul als hier bij de dealer.
Als eerste laat ik de nieuwe foto's van de AA update zien..
en daarna komt mijn nieuwste update..
En ga nou is een keer niet zeuren over dat ze toch gelijk weer weg gaan
Murcielago..
AA VS. Bburago
Cl500 Lorinser..
En dan pas binnengehad..
11X 1:18.
3x UT F355 (Voor eigen collectie)
en de rest ga ik een beetje mee tunen ofzo..