Lamborghini: Kyosho of AutoArt?

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bigodino
Berichten: 486
Lid geworden op: do 30 okt 2003 21:38
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Lamborghini: Kyosho of AutoArt?

Bericht door bigodino »

Hoi,

Een vraagje: ik denk er over om een Lamborghini Countach en Miura te kopen (1:18 ). Wie heeft de Countach kunnen vergelijken van Kyosho en AutoArt? Welke merk is beter? En is de Miura van AutoArt mooi?
Groeten, Peter

zie de knop WWW voor mijn verzameling info
Gebruikersavatar
///M Power
Berichten: 254
Lid geworden op: za 28 feb 2004 17:50
Locatie: Baak

Bericht door ///M Power »

De miura van Aa heb ik nog niet gezien, maar die van Kyosho is zeker de moeite waard, alleen die is al wel wat ouder.

Welke Countach ga je kopen? is een beetje moeilijk om te zeggen welke beter is want er zijn heel veel countach's (met en zonder spoilers, oudere, nieuwere enz...) maar ik heb van Aa en kyosho countach's (Lp 400's)gezien en ik denk dat je met geen van beide fabrikanten een miskoop kunt doen. (Heb trouwens wel eens ergens gelezen over een aantal mensen die Aa lamborghini's hadden waarvan een van de achterwielen te ver naar binnen stond en de andere te ver naar buiten, daar moet je misschien eens opletten bij de aankoop!)

oja ik heb nog wat plaatjes gevonden van de (naar mijn mening) mooiste countach (hij is van Kyosho)
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door ///M Power op di 16 mar 2004 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Volgens mij kun je over het algemeen wel zeggen dat de auto's van Autoart een betere uitstraling hebben qua de buitenkant, maar dat Kyosho toch een mooier en beter interieur heeft.
Lambofan1986
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 25 dec 2006 01:36

lambooooooooo

Bericht door Lambofan1986 »

kijk maar eens even naar mijne

viewtopic.php?t=11456
Plaats reactie