Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Het verschilt een beetje per model. De porsche was erg afwijkend, maar de drie BMW's hebben allemaal 2,8 cm bij 0,6 cm. De Range Rover heeft ook iets langere. Dus een kwestie van opmeten en niet boos worden als ze de eerste keer niet passen
Schiet me nog iets te binnen, de spiegels aan de achterkant van de kast heb ik er zelf in geplakt. Gewoon 2 pakjes 30x30 cm spiegels bij de Gamma gehaald
Goede tip Ga ik denk ik ook halen. Het ziet er in iedergeval wat ruimtelijker uit.
94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
CSL schreef:Het verschilt een beetje per model. De porsche was erg afwijkend, maar de drie BMW's hebben allemaal 2,8 cm bij 0,6 cm. De Range Rover heeft ook iets langere. Dus een kwestie van opmeten en niet boos worden als ze de eerste keer niet passen
Fotopapier is iets dikker en dus stugger dan gewoon papier Kreukels had ik dus gelukkig geen last van, wel van programma's die ongevraagd die platen weer gingen verkleinen. Waar je uiteraard pas achter komt als je al geprint hebt