Bmw e46 m3 rieger tuning !

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Eindelijk eens een keer een getunede en gepimpte bak die ik ook mooi vind!! Heel erg goed gedaan man!! Ga zo door :thump_up:
Afbeelding
powerline

Bericht door powerline »

kwiebje schreef:Eindelijk eens een keer een getunede en gepimpte bak die ik ook mooi vind!! Heel erg goed gedaan man!! Ga zo door :thump_up:
kwiebje bedankt, ik zal van de week ffe een kadett gte laten zien (omgebouwd)

groet,
powerline
powerline. bouw eens een modelauto om ! , dat is een stuk goedkoper dan een 1:1 auto tunen :) :P
XiPHiAS

Re: Bmw e46 m3 rieger tuning !

Bericht door XiPHiAS »

powerline schreef:Hallo, ik heb vandaag even een autoart bmw e46 voorzien van edelen velgen. De dikke bmw velgen zijn helemaal custom passend gemaakt door middel van aluminiumvelgen ringen en het gebruik van het standaard velgeninlett van de autoart bmw, met als resultaat mooie dikke velgen (naar mijn mening zijn ze precies passend en ook niet te overdreven)

Ook heb ik er rieger tuning stickers op geplakt en de chromenrand rond de nieren in de grille zwart gemaakt, want dat hoort bij een snelle bmw :mrgreen: iK BEN ZEER TEVREDEN over het model , mede omdat ik hem decent heb getuned en daardoor is het een realischtisch model gebleven :thump_up:
Zeer mooi, maar kan je mij even helpen door te verklappen hoe ik de velgen ongeschonden kan verwijderen van mijn AutoArt BMW E46.

Voordat ikzelf nodeloos zit te prullen, prutsen en schade doe ...

met fielen dank!! :worshippy:
tom

Bericht door tom »

Een zwart of carbon dak lijkt me goed passen op dit model.
sjefske
Contacteer:

Bericht door sjefske »

XiPHiAS schreef:[..]Zeer mooi, maar kan je mij even helpen door te verklappen hoe ik de velgen ongeschonden kan verwijderen van mijn AutoArt BMW E46.

Voordat ikzelf nodeloos zit te prullen, prutsen en schade doe ...

met fielen dank!! :worshippy:
Autoart he,

dat was geloof ik het bmw logo eraf halen..
en daar achter zitten schroefjes om te wielen los te draaien!
Afbeelding
B(BMW)+B(BENZ)Freak
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door B(BMW)+B(BENZ)Freak »

sjefske schreef:[..]

Autoart he,

dat was geloof ik het bmw logo eraf halen..
en daar achter zitten schroefjes om te wielen los te draaien!
Nope dat is de Kyosho sjefke. De AA is niet makkelijk eraf te krijgen. Ik denk, dat hij het gewoon zo erop heeft gezet alleen met een aantal aanpassingen :wink:
==============================
Nieuwe website: https://www.facebook.com/pages/Bbfreaks ... =bookmarks
Plaats reactie