En dan behalve dat men de hele race kan volgen omdat het op een oval is

Is het omdat men zich kan identificeren met de auto's? Of zijn ze gewoon nationalistisch of is het wat anders?
[Mod-edit] Verplaatst vanwege inrelevantie aan de topic. Markopolo
Schumi28 schreef:Zeg Tim waarom is NASCAR spectaculairder dan openwheel racing?
En dan behalve dat men de hele race kan volgen omdat het op een oval is
Is het omdat men zich kan identificeren met de auto's? Of zijn ze gewoon nationalistisch of is het wat anders?
Volgens mij heb ik dat al op MotorsTV gezien
Of is Nascar Busch een andere serie??
Op Chicagoland was het afgelopen zondag raak. Kasey Kahne miste een versnelling en werd door Tony Stewart, die achter hem reed de muur ingetikt en werd andermaal voor de eindzege geëlimineerd.
Stewart won de race, en er brak een flinke boksmatch uit tussen de crews van Kahne en Stewart na de wedstrijd, die zelfs spannender was dan de wedstrijd zelf(?).
De crew-chief van Kahne hangt een zware straf boven het hoofd, zo liet NASCAR doorschemeren.
Er is in ieder geval meer spanning in de pits dan bij de Formule 1M.a.w. er gebeurt nog eens iets voor de TV kijker toch?
Typisch gevalletje Pitboxen lijkt me
Stewart has been in plenty of trouble in his six seasons in NASCAR's top series.
The latest offense - a fight last month with rookie Vickers - resulted in NASCAR fining Stewart $50,000, docking him 25 championship points and placing him on probation until Aug. 18.
Stewart has racked up more than $100,000 in fines over the years, and has been on probation four times.