Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Heb je een mooie foto gemaakt van een modelauto uit je eigen verzameling? Plaats hem hier!
Uiteraard kun je hier ook al je vragen en tips kwijt over het fotograferen van modelauto's.
In het kort: hoe, waar en waarmee worden jou foto's gemaakt.
Ik had er ook over nagedacht... om te stemmen op Montezemelo
Dat kan en mag van mij ook, het gaat mij er meer om dat beide heren zelf er nooit over hoeven na te denken... Die weten altijd al wie hun nummer een is. Vind ik persoonlijk een beetje jammer omdat het hier toch gaat om wat de mooiste foto is en niet wie je favoriete member is...
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Dat kan en mag van mij ook, het gaat mij er meer om dat beide heren zelf er nooit over hoeven na te denken... Die weten altijd al wie hun nummer een is. Vind ik persoonlijk een beetje jammer omdat het hier toch gaat om wat de mooiste foto is en niet wie je favoriete member is...
Tuurlijk, heb je helemaal gelijk in maar aangezien wij nou niet overlopen van foto-talent zijn onze punten eigenlijk tegen elkaar weg te strepen. Ga er maar wel vanuit dat we nummer twee en drie onafhankelijk van elkaar wel degelijk serieus hebben bekeken.
...maak het me nu niet al te lastig door de naam van de inzender zodanig te veranderen dat ik geen haar meer over hou van het denken wie het nu eens zou kunnen zijn....
Donkervoort schreef:Mensen, mensen, mensen toch...
...maak het me nu niet al te lastig door de naam van de inzender zodanig te veranderen dat ik geen haar meer over hou van het denken wie het nu eens zou kunnen zijn....
alle namen die je niet thuis kunt brengen kun je op mijn naam zetten