Beste Mensen,
Ik ben nieuw hier op het forum maar ik vind het een geweldige site.
Ik ben helemaal fan geworden van model auto's en ik heb me voorgenomen om al mijn auto's die ik gehad heb een model auto van te maken. Nou was dat bij mn eerste niet zon probleem omdat dat een standaard Honda crx 2 was. Nu heb ik een Honda Delsol en die is volledig uitgebouwd. Ik heb dus een Delsol van het type Modifiers gehaald en over gespoten. Ik heb het onterieur aan gepast en hem volledig verlaagt. Nou mis ik alleen nog twee belangrijke onderdelen en ik heb geen idee hoe ik eraan kom. Ik denk niet dat ik ze zelf kan maken maar misschien iemand anders wel. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik zoek nog een klein achterspoilertje en ik moet nog heldere lexeslook lampglaasjes voor achter hebben. weet iemand waar ik zoiets kan halen?
Bijvoorbaat dank,
Erik van Sloten
Delsol Vti-E
- Markopolo
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Hoi Erik,
allereerst welkom op het forum
Je zal hier niet zo 1,2,3 een antwoord kunnen verwachten, want de meeste leden hier verzamelen alleen maar auto's, enz. er is een klein groepje dat ook daarwerkelijk auto's ombouwd of verbouwd.
In je bericht te lezen zeg je dat je de CRX al gevonden hebt, dus mag ik er van uit gaan dat dat de 1:43 van Minichamps is?
Als dat zo is, zal het best lastig worden om daar zomaar onderdelen voor te vinden, 1:18 wil soms nog wel eens lukken, maar voor 1:43 is er maar vrij weinig dus denk ik dat je toch zelf aan de slag zal moeten gaan
allereerst welkom op het forum

Je zal hier niet zo 1,2,3 een antwoord kunnen verwachten, want de meeste leden hier verzamelen alleen maar auto's, enz. er is een klein groepje dat ook daarwerkelijk auto's ombouwd of verbouwd.
In je bericht te lezen zeg je dat je de CRX al gevonden hebt, dus mag ik er van uit gaan dat dat de 1:43 van Minichamps is?
Als dat zo is, zal het best lastig worden om daar zomaar onderdelen voor te vinden, 1:18 wil soms nog wel eens lukken, maar voor 1:43 is er maar vrij weinig dus denk ik dat je toch zelf aan de slag zal moeten gaan

Hey,
Allereerst bedankt voor al jullie reacties. Ik heb even op de site van de stig gekeken en daar staat hij wel op maar inderdaad voor 1:18. Die site is frans maar kan ik ook gewoon een nederlands mailtje sturen om te vragen of ze er wel aan kunnen komen? Bedankt Tim, ik heb dezlfde vraag op modelbouwers gezet dus misschien kom ik er verder mee. Ik zoek nog even rustig verder maar als iemand nog een idee krijgt of iemand tegen komt die dat soort dingen kan maken laat het me dan horen.
Vriendelijke groet,
Erik van Sloten.
Allereerst bedankt voor al jullie reacties. Ik heb even op de site van de stig gekeken en daar staat hij wel op maar inderdaad voor 1:18. Die site is frans maar kan ik ook gewoon een nederlands mailtje sturen om te vragen of ze er wel aan kunnen komen? Bedankt Tim, ik heb dezlfde vraag op modelbouwers gezet dus misschien kom ik er verder mee. Ik zoek nog even rustig verder maar als iemand nog een idee krijgt of iemand tegen komt die dat soort dingen kan maken laat het me dan horen.
Vriendelijke groet,
Erik van Sloten.