Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
1:18 24/7 schreef:Los van het logo vind ik het idee van foto's van modelauto's prominent op het forum erg leuk! Is het misschien mogelijk dat er random iedere keer een andere auto uit een setje van een stuk of wat foto's wordt getoond?
Goed idee!
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Niet serieus als banner bedoeld maar als voorbeeld ff snel in paint gemaakt. Foto's zijn ook allemaal verkleurd.
Maar misschien is het een idee Michels logo op deze manier samen te voegen met de mooiste foto's van MAF. Ipv van een heel wit vlak en alleen het logo wat er dan erg hard uitspringt. Het is dan ook mogelijk de banner aan te passen met nieuwe wagens zonder gelijk ook het logo te moeten vernieuwen om wat nieuws te krijgen... (ff 2 keer lezen, moest ik ook bij mijn eigen zin ) De balk om het geheel heen kan dan dezelfde zijn als de rest van het forum of misschien is er iets mooiers mee te doen.
En ik weet niet hoeveel mensen de linkerbalk wegklappen maar als Winno het niet erg vindt kunnen die knoppen misschien weg?
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.